Zapytanie cenowe na dostawę materiałów biurowych do Barlineckiego Ośrodka Kultury

L.dz. ……… /04/2024

Barlinek  12.04.2024r.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.

Dyrektor Barlineckiego Ośrodka Kultury  zaprasza do złożenia oferty handlowej na materiały biurowe dla Barlineckiego Ośrodka Kultury.

Szczegółowe zestawienie przedmiotu zostało określone w załączniku nr 1.
Ceny brutto na oferowane artykuły biurowe muszą uwzględniać koszty transportu i rozładunku w siedzibie Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
– umożliwić płatność w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury,
– dostarczać artykuły biurowe sukcesywnie przez cały rok, w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia.

Zaproponowane ceny będą obowiązywały Wykonawcę przez okres roku, od dnia zawarcia umowy.

Załącznik nr 2 przedstawia wzór umowy, jaka zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, po rozpatrzeniu i wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres Barlineckiego Ośrodka Kultury  lub przesłać na adres e-mail: bok@barlinek.pl do dnia 18.04.2024r. do godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do BOK).

Kontakt w sprawie: Aleksandra Robak – Kierownik ds. administracji i obsługi tel. 95/74-62-135.

Z poważaniem

Wykaz artykułów biurowych            Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 12.04.2024r.
 lp. nazwa towaru jednostka suma zakupionego towaru w 2023 roku    Cena jednostkowa brutto Cena brutto materiału przemnożona przez szacunkową ilość zamawianego materiału w ciągu roku
1 papier ksero A4 biały o gramaturze 80 g/m2, 500 arkuszy Polspeed ryzy 70 0
2 papier ksero A3 biały, 80 g/m2 , 500 arkuszy, Polspeed ryzy 3 0
3 papier ksero A4 MAESTRO EXTRA 200G 250A szt 1 0
4 koperta C6 SK biała (50) opk 4 0
5 koperta C5 HK biała (50) opk 2 0
6 koperta C4 HK biała (10) opk 1 0
7 koperta DL SK(110x220mm) 25szt opk 4 0
8 korektor mysz 4,2×10 TIPP-EX szt 2 0
9 zszywki 24/6 1000szt. GRAND szt 4 0
10 szpilki 28mm 50g szt 2 0
11 taśma biurowa 18mmx30m GRAND szt 16 0
12 taśma klejąca 18×36 Tetis szt 6 0
13 taśma dwustronna 50×10 szt 2 0
14 taśma dwustronna 50×25 szt 1 0
15 taśma szeroka pakowna brązowa/transparentna : 48mm x 66m szt 37 0
16 taśma maskująca 50/40 GP szt 3 0
17 taśma lakiernicza 48×25 Dalpo szt 1 0
18 taśma klejąca CRYSTAL 19x33mm szt 26 0
19 brystol B-1 70×100 kolorowy kreska szt 26 0
20 brystol B-1 70×100 czarny szt 11 0
21 brystol 70×100 kolorowy 250g szt 7 0
22 brulion A5 KR-96 szt 1 0
23 brulion A4 96k kratka/linia szt 1 0
24 brystol A1 170G KOLOR HAPPY COLOR szt 6 0
25 karton ozdobny/20/180g szt 3 0
26 karton ozdobny A4 /230g/20szt szt 1 0
27 pędzel okrągły szt 1 0
28 pędzel płaski szt 4 0
29 folia samoprzylepna 70×100 biała szt 1 0
30 folia samoprzylepna l70x100 srebrna/złota szt 7 0
31 folia złota, srebrna B1 szt 4 0
32 folia samoprzylepna 70×100 czarna szt 2 0
33 segregator A4 50/80 szt 1 0
34 segregator A4/5/7 ESSELTE szt 5 0
35 skoroszyt plast. Sztywny wpinany/zawieszany A4 szt 10 0
36 skoroszyt z zawieszką A4 miękki szt 10 0
37 tusz do stempli 110S 25 ml czarny szt 1 0
38 tusz do stempli 110S 25 ml czerwony szt 1 0
39 płyta CD VERBATIM szt 10 0
40 płyta DVD+R VERBATIM-4 7GB szt 5 0
41 spinacz R-33 (100) szt 2 0
42 dziennik korespondencyjny A4/96k szt 1 0
43 papier wizytówkowy A-4  220g gładki opk 1 0
44 papier wizytówkowy A-4 220g płótno krem opk 1 0
45 wniosek o urlop A6 szt/ bloczek 4 0
46 karta urlopowa A6 szt/ bloczek 4 0
47 druk – polecenie wyjazdu sł. A5 szt/ bloczek 2 0
48 gumka 6521/80 szt 1 0
49 gumki recepturki mix kolorów 50g opk 1 0
50 temperówka podwójna z gumką szt 1 0
51 kredki 24  Noris Colour Wopex trókatne szt 3 0
52 kredki 25k pastele olejne PENTEL opk 1 0
53 korektor mysz 4,2mmx10m szt 4 0
54 rolki kasowe 57mmx20m 10szt szt 3 0
55 rolki kasowe 80×80 Papirus termiczna szt 6 0
56 teczka z gumką A4 różne motywy szt 12 0
57 długopis żelowy pilot G1 szt 16 0
58 długopis TO-059 TOMA szt 6 0
59 ołówek BIC szt 12 0
60 klej w sztyfcie 20g MAGIC szt 30 0
61 klej w sztyfcie AMOS 15g szt 4 0
62 klej w sztyfcie AMOS 22g szt 6 0
63 klej w sztyfcie 15g Toma żel szt 5 0
64 marker Gigant wodoodporny złoty szt 1 0
65 marker wodoodporny czarny szt 1 0
66 pisaki 4 kolory szt 1 0
67 sznurek szpagat jutowy 40mb 10dag szt 1 0
68 sznurek szpagat jutowy 250mb 10dag szt 1 0
69 etykiety termotransferowe 60x40mm (1000szt/rolka) szt 1 0
70 nożyczki 25,5cm z gumowym uchwytem szt 3 0
71 kalendarz biurkowy stojący mini szt 2 0
72 dziennik zajęć pozalekcyjnych A4 szt 10 0
73 karteczki sam. 75×75 100k szt 2 0
74 farby plakatowe szt 1 0
75 toner Konika Minolta bizhub c 280 kolor (komplet) (sekretariat) kpl 1 0
76 Tusz Brother LC123bk AB-123BR szt 4 0
77 Brother DCP-J152W – tusze LC121/LC123 Yell  (Muzeum) szt 2 0
78 Brother DCP-J152W – tusze LC121/LC123 MAGE  (Muzeum) szt 2 0
79 Toner do drukarki HP Laserjet 1010  (główny księgowy) szt 2 0
80 Toner do drukarki Konica minolta Bizhub 211  (biblioteka ksero) szt 1 0
81 tusz do BROTHER LC1240 CYAN  (KINO) szt 1 0
82 tusz do BROTHER LC1280XL BLACK  (KINO) szt 1 0
83 tusz do BROTHER LC1240 YELL  (KINO) szt 1 0
84 tusz do BROTHER LC1240 kolor  (KINO) szt 1 0
85 Toner do drukarki Samsung Xpres M2835DW  (biblioteka dz. dorosłych) szt 2 0
86 Toner do drukarki Brother HL11 (biblioteka dz. dziecięcy) szt 1 0
87 tusz HP45 Black ( Mostkowo) szt 1 0
88 tusz do drukarki Hp Fotosmart 7760 (czarny) (prac. teatralna) szt 1 0
89 tusz do drukarki Hp Fotosmart 7760 (kolor)   (prac. teatralna) szt 1 0
90 tusz ACJ HP78S (Mostkowo) szt 1 0
91 metki cenowe 45×30 B1 szt 1 0
92 foliopis STAEDTLER szt 3 0
93 folia stretch czarna 1,25kg szt 1 0
94 Kalendarz biurkowy pionowy,spirala szt 10 0
95 długopis BIC Round Stic niebiwski/czerwony/czarny szt 6 0
96 długopis Cristal BIC szt 1 0
97 zeszyt A5 32k TOP 2023 szt 1 0
98 podklad z klipem do A4 szt 2 0
99 kula styropian 100mm 003 szt 16 0
100 plastelina Oxford 6 kol. 100g szt 1 0
101 plastelina 24 kolory ASTRA opk 2 0
102 piórka MIX a’50 szt 2 0
103 flamastry Zamek 50 kol szt 1 0
104 kredki 50k pastele olejne opk 4 0
105 blok techniczny A3 czarny KRESKA szt 4 0
106 blok rysunkowy A3 kolorowy INTERDRUK szt 1 0
107 blok techniczny A3 10szt 250g biały szt 11 0
108 papier ksero A-4 80g/500/MIX kreska szt 1 0
109 farba akrylowa 75ml szt 17 0
110 farba akrylowa 200ml szt 4 0
111 farba akwawarelowe 18kol szt 5 0
112 farby Tempera Premium 500ml szt 12 0
113 farby Tempera Premium 1000ml szt 3 0
114 bibuła marszczona 200x50cm szt 6 0
115 Balon 12″/100szt szt 2 0
116 chorągiewka szt 60 0
117 linijka 30cm plastik szt 3 0
118 akta osobowe – teczka z twardą okładką szt 5 0
RAZEM

 

WZÓR

Umowa Nr l.dz. ……./2024   
na dostawę artykułów biurowych dla Barlineckiego Ośrodka Kultury

 

Dnia 22.04.2024 w Barlinku pomiędzy:
Barlineckim Ośrodkiem Kultury, mającym swoją siedzibę przy ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek,  NIP 597-000-29-47, zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez:
Andrzeja Jędrzejakap.o. Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury
a ……………………………………………………………………………………………………., NIP: ………………………………..
zwaną dalej DOSTAWCĄ, reprezentowaną przez: ……………………………………………..
została zawarta umowa następującej treści:

  1. Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą: dostawa artykułów biurowych na potrzeby Barlineckiego Ośrodka Kultury w 2024/2025r., zgodnie z przedłożoną ofertą handlową.
  2. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas określony od 22.04.2024r. do 21.04.2025r.
  3. Dostawy artykułów biurowych odbywać się będą sukcesywnie po zgłaszaniu przez Zamawiającego ściśle określonego zapotrzebowania, tj. ilości i rodzaju akcesoriów.
  4. Transport i rozładunek będzie bezpłatny, wliczony w cenę towaru, zgodną
    z przedłożoną ofertą handlową.
  5. Termin dostawy określa się na 24 godziny od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
  6. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00).
  7. Należność za dostarczony towar będzie regulowana systematycznie po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. W przypadku zwłoki w zapłacie należności za fakturę, Dostawca jest uprawniony do żądania zapłaty odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
  8. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:

1) za nieterminowe dostawy zamówionych artykułów, w wysokości 0,3% za każdy dzień zwłoki, naliczane od kwoty wystawionej faktury.
2) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy, w wysokości 5000 zł.

  1. Ceny artykułów biurowych, zawarte w przedłożonej ofercie handlowej są wiążące dla Dostawcy.
  2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego a do spraw procesowych przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
  • trzykrotnego nie dotrzymania przez Dostawcę terminu dostaw, co stanowi naruszenie przepisów § 4 niniejszej umowy,
  • stwierdzenia nieprawidłowego i niestarannego realizowania przedmiotu umowy
    w zakresie ilości i rodzaju dostarczanych artykułów biurowych, co stanowi naruszenie § 3 pkt 1
  1. Wypowiedzenie następuje w formie pisemnej.
  2. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy.
  3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
  4. Załącznikiem do umowy, stanowiącym jej integralną część jest oferta Dostawcy z wykazem cenowym artykułów biurowych.

 

DOSTAWCA                                                                        ZAMAWIAJĄCY
……………………………….                                              ………………………………

Zapytanie cenowe na dostawę materiałów biurowych do Barlineckiego Ośrodka Kultury PDF

Zestawienie materiałów PDF

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: