Zapytanie cenowe – zakup środków czystości

L.dz. ……… /04/2024

Barlinek  15.04.2024r.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.

Dyrektor Barlineckiego Ośrodka Kultury zaprasza do złożenia oferty handlowej na środki czystości dla Barlineckiego Ośrodka Kultury.
Szczegółowe zestawienie przedmiotu zostało określone w załączniku nr 1.
Ceny brutto na oferowane artykuły biurowe muszą uwzględniać koszty transportu i rozładunku w siedzibie Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
– umożliwić płatność w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury,
– dostarczać środki czystości sukcesywnie przez cały rok, w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia.

Zaproponowane ceny będą obowiązywały Wykonawcę przez okres roku, od dnia zawarcia umowy.

Załącznik nr 2 przedstawia wzór umowy, jaka zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, po rozpatrzeniu i wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres Barlineckiego Ośrodka Kultury  lub przesłać na adres e-mail: bok@barlinek.pl do dnia 18.04.2024r. do godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do BOK).
Kontakt w sprawie: Aleksandra Robak – Kierownik ds. administracji i obsługi tel. 95/74-62-135 wew. 5.

Z poważaniem

Wykaz środków czystości Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 15.04.2024r.
lp. nazwa towaru jednostka Suma zakupionego towaru Cena jednostkowa netto Wartość zakupu netto Wartość  zakupu brutto
1 płyn uniwersalny 5l (ajax) szt 18
2 koncentrat do mycia podłóg z drewna i paneli szt 5
3 spray do mebli (pronto/400ml) szt 8
4 emulsja do podłóg ara 5l (sin past lux) szt 12
5 ścierka prima maxi (10szt) op 1
6 ścierka domowa ( 5szt) op 3
7 ścierka z mikrofibry 35×35 szt 4
8 ścierka z mikrofibry 40×40 szt 8
9 pronto przeciw kurzowi 300 ml szt 2
10 rękawice nitrylowe (100 szt) op 10
11  odświazacz 300 ml l (brise) szt 3
12 miotła/szczotka szt 2
13 mop York płaski Salsa komplet szt 2
14 zapas do mopa Salsa mix szt 2
15 cif mleczko 750 ml szt 11
16 ręczniki składane ZZ skł. szary (karton) szt 35
17 szufelka plastikowa z plastikowym gumowym brzegiem York szt 1
18 zmiotka + szufelka szt 1
19 kij drewniany z gwintem 130/140 cm szt 1
20 worki na odpady 120 l (25szt) rolki 71
21 worki na odpady 35 l  (50szt) czarne rolka 2
22 worki na odpady 60 l  (50szt) czarne rolka 31
23 worki HD-Ld 20l rolka 5
24 płyn do WC 5 l (domestos) szt 17
25 papier toaletowy biały (8 rolek) worek 16
26 papier toaletowy szary (12 rolek) worek 20
27 płyn do mycia szyb ze spryskiwaczem 0,5 l (clin) szt 15
28 płyn do szyb zapas 500 ml (clin) szt 5
29 płyn do łazienek kamień i rdza(ludwik) szt 4
30 płyn do naczyń 5 l (Ludwik) szt 7
31 kostka WC z koszyczkiem szt 3
32 mydło w płynie 5 l (białe) szt 6
33 zmywak-gąbka (5 szt) op 10
34 druciak spiralny maxi szt 11
35 proszek do białego 5,85kg (bryza) szt 5
36 proszek kolor ok. 5,5 kg szt 1
37 płyn do płukania 4 l szt 8
38 płyn do płukania 2 l szt 2
39 odplamiacz 1 l (vanisch) szt 4
40 krochmal w płynie 750 ml (Ługa) szt 1
41 końcówka do mopów Vileda Ultramax szt 1
42 Vileda Ultramax zestaw wiaderko z mopem szt 1
43 wiaderko do mopa : Vileda Ultramax szt 1
44 miotła zamiatacz 30 cm, oprawa z drewna bukowego lakierowanego, włosie z nylonu miękkiego, gwintowany otwór na kij szt 2
45 cilit bang kamień-rdza-brud 0.75l szt 29
46 spray do mebli cluo 300ml 1
47 płyn do mycia drewna 0.75l szt 2
48  płyn do mycia pow.kuch.zatł 0.6l szt 1
49 odkamieniacz Mr. Proper 0.75l szt 1
50 płyn uniwersalny 5l (Mr. Proper) szt 1
razem 0 0 0

 

Umowa Nr l.dz. ………….. /2024  WZÓR
na dostawę środków czystości dla Barlineckiego Ośrodka Kultury
Dnia 19.04.2024r.  w Barlinku pomiędzy:
Barlineckim Ośrodkiem Kultury, mającym swoją siedzibę przy ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek,  NIP 597-000-29-47, zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez:
Andrzeja Jędrzejaka – p.o. Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury
a ……………………………………………………………………………………………….., NIP ……………………………………….,
 zwaną dalej DOSTAWCĄ, reprezentowaną przez : …………………………………………… została zawarta umowa następującej treści:
§ 1. Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą: dostawa środków czystości na potrzeby Barlineckiego Ośrodka Kultury w 2024/2025r., zgodnie z przedłożoną ofertą handlową.
§ 2. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas od 19.04.2024r. do 20.04.2025r.
§ 3.1. Dostawy środków czystości odbywać się będą sukcesywnie po zgłaszaniu przez Zamawiającego ściśle określonego zapotrzebowania, tj. ilości i rodzaju akcesoriów.
 2. Transport i rozładunek będzie bezpłatny, wliczony w cenę towaru, zgodną
z przedłożoną ofertą handlową.
§ 4.1. Termin dostawy określa się na 24 godziny od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku
do piątku w godzinach 8:00 – 15:00).
§ 5.1. Należność za dostarczony towar będzie regulowana systematycznie
po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.
2. W przypadku zwłoki w zapłacie należności za fakturę, Dostawca jest uprawniony do żądania zapłaty odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
3. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
1) za nieterminowe dostawy zamówionych artykułów, w wysokości 0,3% za każdy dzień zwłoki, naliczane od kwoty wystawionej faktury.
2) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy, w wysokości 5000 zł.
§ 6. Ceny środków czystości, zawarte w przedłożonej ofercie handlowej są wiążące dla Dostawcy.
§ 7. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających
z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
§ 8. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego a do spraw procesowych przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 9.1. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym
w przypadku:
1) trzykrotnego nie dotrzymania przez Dostawcę terminu dostaw, co stanowi naruszenie przepisów § 4 niniejszej umowy,
2) stwierdzenia nieprawidłowego i niestarannego realizowania przedmiotu umowy
w zakresie ilości i rodzaju dostarczanych środków czystości, co stanowi naruszenie § 3 pkt 1 .
 2. Wypowiedzenie następuje w formie pisemnej.
§ 10. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy.
§ 11. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,
po jednym dla każdej ze stron.
§ 12. Załącznikiem do umowy, stanowiącym jej integralną część jest oferta Dostawcy z wykazem cenowym środków czystości.
DOSTAWCA                                                                                                                                                                  ZAMAWIAJĄCY
……………………………….                                                                                                                                              ………………………………

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: