Zapytanie cenowe – sprzedaż energii elektrycznej

L.dz. …………… /09/2022 Barlinek 09.09.2022r.

Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty 130.000 zł

Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.
I. Zamawiający :
Barlinecki Ośrodek Kultury
ul. Podwale 9
74-320 Barlinek
NIP : 597-000-29-47
II. Opis przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej dla niżej wymienionych punktów poboru :

OBIEKT POBORY ENERGII MIESIĘCZNE WSZYSTKICH OBIEKTÓW – BOK [ kWh] Pobór/rok

 [ kWh]

MIESIĄC I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII
BARLINECKI OŚRO. KULTURY PODWALE 9 (Administracja C22a) szczyt 3069 2863 2139 1710 1180 1179 1042  1231  1709  1842  2661  2890 23 515
pozaszczyt 5371 4685 5360 6202 5530 5473 5929  5331  5967  4675  4657  4660 63 840
BARLINECKI OŚRO. KULTURY  PODWALE 9 (Scena-C12a) szczyt   80   86   48   14    33    90 351
pozaszczyt   29   43   235   89    55    50 501
BARLINECKI OŚRO. KULTURY PADEREWSKIEGO 7 (CIT – C12a) szczyt 110   141   72   67    74    110   574
pozaszczyt 208   276   170   170    196    220   1 240
BARLINECKI OŚRO. KULTURY PODWALE 9 ( Sala i scena C11) cała doba   1640   1540   2469   1149    1586    1889 10 273
BARLINECKI OŚRO. KULTURY NIEPODLEGŁOŚCI 17 ( Muzeum C11) cała doba 453   500   521   615    307    433   2 829
BARLINECKI OŚRO. KULTURY LEŚNA 1 ( ECS – C11) cała doba 2306   2839   1339   2291    1500    2037   12 312
TARYFA C 22A SZCZYT 23 515
TARYFA C 22A POZASZCZYT 63 840
TARYFA C 12 A SZCZYT 925
TARYFA C12A POZASZCZYT 1 741
TARYFA C 11 CAŁODOBOWO 25 414
ŁĄCZNE ZUŻYCIE 115 435

2 Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami do tej ustawy i Polskimi Normami.
3 Zamawiający posiada umowy na dystrybucję energii elektrycznej z ENEA Operator Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.
4 Informacja czy w oferowanej cenie zawarta jest opłata za obsługę handlową, jeśli nie proszę o podanie miesięcznej kwoty w/w opłaty.

III. Termin realizacji zamówienia : umowa sprzedaży energii elektrycznej zostanie zawarta na okres 12 miesięcy – termin realizacji 01.01.2023r. – 31.12.2023r.

IV. Istotne warunki zamówienia :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy,
b) posiada aktualną umowę generalną z operatorem OSD do którego przyłączony jest Zamawiający – tj. ENEA Operator Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań
c) zaakceptują załączony załącznik nr 2 projekt umowy lub przedłożą do akceptacji
Zamawiającego przed terminem składania ofert własny wzór umowy i uzyskają jego
akceptację.

V. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (dotyczy firm spoza pionu Energetyki)
2. Aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
(dotyczy Firm spoza pionu Energetyki)
3. Zaakceptowany projekt umowy lub projekt własnej umowy po akceptacji Zamawiającego.

VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywanie oświadczeń i dokumentów.
1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pomiędzy Zamawiającym
oraz Wykonawcami będą przekazywane w formie skanu dokumentów za pomocą poczty elektronicznej lub faksem.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca będą przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz instrukcje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.

VII. Istotne warunki zamówienia :
Cena oferty – powinna zawierać cenę jednostkową energii elektrycznej netto i brutto wyrażonej w zł/kWh, określoną z dokładnością nie większą niż cztery miejsca po przecinku oraz opłatę za usługę rozliczania odbiorców. Ewentualne rabaty, upusty oraz inne koszty muszą być wliczone w cenę brutto – wzór oferty załącznik nr 1.

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty :

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 20.09.2022r. do godz. 12.00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres : Barlinecki Ośrodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek 95/74-62-135

– za pośrednictwem faksu lub

bok@barlinek.pl
– za pośrednictwem poczty elektronicznej wraz z załącznikami.

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie podpisania umowy – preferowany termin wrześniowy.

Oprócz ceny proszę również o podanie:
– warunków płatności,
– warunków współpracy,

IX. Termin otwarcia ofert : ważność oferty do dnia 23.09.2022. do godz. 15.00

X. Warunki płatności :
Płatność na podstawie faktury VAT – 14 dni od daty wystawienia faktury.

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Dyrektor – Andrzej Jędrzejak
Kierownik ds. administracji i obsługi – Aleksandra Robak

XII. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

XIII. Kryterium wyboru ofert :
1. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena oferty brutto.
2. Cena jednostkowa za energię elektryczną przyjęta w ofercie będzie stała w okresie objętym umową.
3. Należności z tytułu wykonania zamówienia będą regulowane na zasadach określonych w umowie.

Załącznik nr 1 – wzór oferty
Załącznik nr 2 – wzór umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

 

 

(podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)

 

Załącznik nr 1

Dane dotyczące wykonawcy:

nazwa……………………………………………………………………………………………………..

siedziba…………………………………………………………………………………………………..

nr telefonu/faks…………………………………………………………………………………………

nr NIP……………………………………………………………………………………………………….

nr REGON…………………………………………………………………………………………………

O F E R T A

Odpowiadając na zaproszenie do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na zakup energii elektrycznej dla budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury – podejmuję się wykonania zamówienia w pełnym zakresie.

1. Oferuję wykonanie zamówienia za cenę
w wysokości: …………………………………………………………………………………………………..zł
słownie złotych: ………………………………………………………………………………………………………
w tym obowiązujący podatek VAT.
Cena ta wynika z poniższej tabeli:

Taryfa Przewidywane zużycie energii w ciągu roku

w kWh

Cena jednostkowa energii elektrycznej netto (za 1kWh) Cena

jednostkowa energii elektrycznej brutto (za 1kWh)

Wartość netto

(b x c)

Wartość brutto

(bxd)

a b c d e f
TARYFA C22A SZCZYT 30 000        
TARYFA C22A POZA SZCZYT 80 000        
TARYFA C12A SZCZYT   1 000        
TARYFA C12A POZA SZCZYT   2 000        
TARYFA C11 CAŁODOBOWA 30 000        
Abonament 12 x  
        RAZEM:  

2. Cena zawiera / nie zawiera * opłatę za obsługę handlową w kwocie …………………………. netto / brutto *

3. Ceny jednostkowe energii powinny uwzględniać wszystkie ewentualnie stosowane przez sprzedawców energii opłaty dodatkowe, w tym comiesięczne stałe opłaty związane z handlową obsługą odbiorców oraz koszty bilansowania handlowego.

4. Oświadczam, że uważam się za związanym niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji warunków zamówienia.

5. Oświadczam, że posiadam zawartą umowę generalną o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z
ENEA Operator Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań
………………………………………………………………………… z dnia ……………………………….. zawartą na okres …………………………………………………..

6. Oświadczam, że zapewniam koszty nie zbilansowania energii elektrycznej zamawiającego. Podmiotem odpowiedzialnym za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu będzie wykonawca.
7. Do oferty załączam zaakceptowany /własny projekt umowy, który w swoich postanowieniach zawiera istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia zobowiązuję się wykonać w terminie:

Rozpoczęcie – od 1 STYCZNIA 2023 r., zakończenie – do 31 GRUDNIA 2023r.

9. Przyjmuję zapisy specyfikacji warunków zamówienia bez zastrzeżeń.

10. W przypadku wyboru oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego (preferowany termin wrześniowym).

11. Integralną częścią oferty stanowią następujące dokumenty:

1/ …………………………………………………………………………………………………….
2/ …………………………………………………………………………………………………….
3/ …………………………………………………………………………………………………….

 

……………………………………………………………..
upełnomocnieni przedstawiciele wykonawcy

Załącznik nr 2

………………………………………………
oznaczenie Wykonawcy

UMOWA Nr l.dz………………/10/2022

na
………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………….
zawarta w ………………………………………. w dniu …………………………………….. roku

pomiędzy:

Barlineckim Ośrodkiem Kultury
NIP: 597-000-29-47
z siedzibą 74-320 Barlinek, ul. Podwale 9
reprezentowanym przez Dyrektora – Andrzeja Jędrzejaka

zwaną dalej Zamawiającym

a

firmą: ……………………………………………………………………………
z siedzibą w …………………………………………………………………..
działającą na podstawie ………………………………………………………………………………….
reprezentowaną przez ………………………………………………
NIP: …………………………
zwaną dalej Wykonawcą

Słownik dla potrzeb umowy. Ilekroć w Umowie jest mowa o:
1. Bilansowaniu handlowym – należy przez to rozumieć zgłaszanie operatorowi systemu przesyłowego elektroenergetycznego przez podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe umów sprzedaży do realizacji energii elektrycznej zawartych przez użytkowników systemu i prowadzenie z nimi rozliczeń

2. różnicy rzeczywistej ilości dostarczonej lub pobranej energii elektrycznej i wielkości określonych w tych umowach dla każdego okresu rozliczeniowego.
3. Energii – należy przez to rozumieć energię elektryczną.
4. Grupie taryfowej – należy przez to rozumieć grupę klientów kupujących energię elektryczną lub korzystających z usług kompleksowych, dla których stosuje się jeden zestaw cen lub stawek opłat i warunków ich stosowania.
5. Sile wyższej – należy przez to rozumieć zdarzenie nagłe, zewnętrzne nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. Przejawami siły wyższej są w szczególności:
5.1. – klęski żywiołowe, w tym pożar, powódź, susza, trzęsienie ziemi, huragan;
5.2. -długotrwałe awarie zasilania, których usunięcie nie zależy od żadnej ze stron Umowy
6. Miejscu dostarczenia – należy przez to rozumieć punkt w sieci, do którego OSD dostarcza energię elektryczną, określony w umowie przyłączenia lub w umowie sprzedaży energii elektrycznej.
7. Mocy umownej- należy przez to rozumieć moc czynną, pobieraną lub wprowadzaną do sieci, określoną – w umowie dystrybucyjnej oraz umowie zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy dystrybucyjnej – jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 min.
8. Okresie rozliczeniowym – należy przez to rozumieć okres pomiędzy dwoma kolejnymi rozliczeniowymi odczytami urządzeń do pomiaru mocy i energii elektrycznej.
9. Sprzedawcy awaryjnym – należy przez to rozumieć przedsiębiorstwo energetyczne posiadające koncesję na obrót energią elektryczną świadczące sprzedaż energii na terenie danego OSD odbiorcom, którzy utracili z niezależnych przyczyn swojego podstawowego sprzedawcę.
10. OSD – Operator Systemu Dystrybucyjnego, do którego przyłączony jest Zamawiający; przedsiębiorstwo energetycznie zajmujące się dystrybucją energii elektrycznej odpowiadające za ruch sieciowy w systemie dystrybucyjnym, bieżące i długofalowe bezpieczeństwo funkcjonowania tego systemu, eksploatację, konserwację i remonty oraz niezbędną rozbudowę sieci energetycznej, w tym połączeń z innymi systemami.
11. Taryfie – należy przez to rozumieć wydawane co roku zestawienie zawierające aktualne ceny i warunki ich stosowania opracowane przez OSD i zatwierdzane przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
12. Układzie pomiarowo-rozliczeniowym – należy przez to rozumieć liczniki i inne urządzenia pomiarowe lub rozliczeniowo–pomiarowe, a także układy połączeń między nimi, służące bezpośrednio lub pośrednio do pomiarów energii elektrycznej i rozliczeń za tę energię.
13. Umowie – należy przez to rozumieć niniejszą Umowę.
14. Usłudze dystrybucyjnej – należy przez to rozumieć usługę świadczoną przez OSD obejmującą:
14.1. – dystrybucję energii elektrycznej,
14.2. – utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej.

 

PRZEDMIOT UMOWY
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest dostawa energii dla budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury.
2. Faktyczne zużycie energii i inne niż szacunkowe zużycie nie będzie skutkowało dodatkowymi opłatami dla Zamawiającego poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy.

3. Zamawiający oświadcza, że:
3.1. – posiada tytuł prawny do korzystania z obiektu oraz, że instalacja w obiekcie odpowiada wymaganiom technicznym określonym w odpowiednich przepisach,
3.2. – energię będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy,
3.3. – upoważnia Wykonawcę do pozyskiwania danych pomiarowych niezbędnych do realizacji Umowy.
4. Niniejsza umowa reguluje wyłącznie warunki dostawy i nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii, której zakres będzie przedmiotem odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z OSD.
5. Moc umowną, warunki jej zmiany określa się każdorazowo w umowie o świadczenie usługi dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD; przy czym o zamierzonej zmianie mocy umownej Zamawiający każdorazowo informuje Wykonawcę.

ZOBOWIĄZANIA STRON
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia do OSD, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na dostawę energii.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
2.1. – sprzedaży energii dla Zamawiającego z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych określonych § 4 Umowy,
2.2. – udostępniania Zamawiającemu danych pomiarowo – rozliczeniowych w zakresie sprzedaży energii,
2.3. – zapewnienia standardów jakościowych obsługi odbiorców, szczególności:
– przyjmowania zgłoszeń i reklamacji Zamawiającego,
– nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń,
– rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji.
3. Wykonawca przyjmuje zgłoszenia i reklamacje oraz udziela informacji w zakresie stosowania Umowy pisemnie lub ustnie. Udzielenie odpowiedzi na zgłoszenie lub reklamację następuje w takiej formie, w jakiej została zgłoszona.
4. Zamawiający zobowiązuje się do:
4.1. – pobierania mocy i energii zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami Umowy,
4.2. – terminowego regulowania należności za energię.
5. Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego przekazywania informacji mogących mieć wpływ na realizację Umowy, w szczególności informowania o zaistnieniu lub zagrożeniu wystąpienia przerw w dostawach energii.

BILANSOWANIE HANDLOWE
§ 3
1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii zakupionej przez Zamawiającego.
2. Wszelkie koszty poniesione w związku z realizacją funkcji określonej w ust.1 i ewentualnym nie zbilansowaniem pozostają po stronie Wykonawcy.

STANDARDY JAKOŚCIOWE
§ 4
1. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu jakościowe standardy obsługi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego.

2. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki przerw i ograniczeń w sprzedaży energii spowodowanych:
2.1. – działaniem siły wyższej, z winy Zamawiającego lub osoby trzeciej,
2.2. – awarii w systemie lub w sieci,
2.3. – z powodu wyłączeń dokonanych przez OSD

TERMINY REALIZACJI UMOWY
§ 5
1. Umowa zostaje zawarta na okres 12 m-cy.
2. Umowa będzie obowiązywała od dnia 01.01.2023 roku.

REPREZENTACJA
§ 6
1. Osobami uprawnionymi do reprezentowania Stron w trakcie realizacji umowy są:
– po stronie Zamawiającego:
• Pan Andrzej Jędrzejak – Dyrektor tel. 95/74-62-135 email: bok@barlinek.pl
• Pani Aleksandra Robak – Kierownik ds. administracji i obsługi tel. 95/74-62-135 email: bok@barlinek.pl

-po stronie Wykonawcy:
• Pan/ Pani …………………………………. tel. …………………..email…………………………..
Pan/ Pani …………………………………. tel. …………………..email…………………………..

2. Osoby wymienione w ust. 1 są uprawnione do udzielania niezbędnych informacji oraz podejmowania działań koniecznych do prawidłowego wykonywania przedmiotu umowy.

WYNAGRODZENIE
§ 7
1. Rozliczenie dostaw energii następuje wg cen określonych w ust. 2, które pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania niniejszej Umowy.
2. Z tytuły realizacji zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie miesięczne (brutto), którego wysokość określa się w zależności od faktycznego wskazania zużycia energii w danym miesiącu z uwzględnieniem wysokości ceny za 1 kWh (zgodnie z ofertą cenową).
3. Przewidywana łączna wartość przedmiotu umowy wynosi: ………………………………………… zł / rok
(brutto), w tym VAT ……………………………………………….. zł, słownie: ………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………

FORMA ROZLICZANIA
§ 8
1. Rozliczenia za sprzedaż energii dokonywane będą w miesięcznym cyklu rozliczeniowym dla taryfy C22 i 2-miesięcznym dla taryfy C11, w oparciu o fakturę wystawioną na podstawie odczytu wskazań układu pomiarowo- rozliczeniowego pozyskanego od OSD.

2. Zapłata będzie dokonana przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze, w terminie 30 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
3. Za datę dokonania zapłaty strony uznają datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku niedotrzymania terminu płatności faktur Wykonawcy przysługują odsetki w wysokości ustawowej.
5. W przypadku, gdy ilość energii określona na fakturze nie odpowiada ilości energii pobranej faktycznie przez Zamawiającego (w szczególności w wyniku stwierdzenia nieprawidłowości w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego) Wykonawca dokonuje korekty rozliczeń według skorygowanych danych pomiarowych określonych na podstawie urządzenia kontrolnego lub na podstawie ilości energii prawidłowo wykazanej w poprzednim lub następnym okresie rozliczeniowym i czasu trwania niesprawności tego układu pomiarowo-rozliczeniowego.

WSTRZYMANIE DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ
§ 9
1. Wykonawca może wstrzymać dostawy energii w przypadku:
1.1. – nieuregulowania przez Zamawiającego należności za energię w terminie jednego miesiąca po upływie terminu płatności, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty zaległych i bieżących należności wobec Wykonawcy – z uwzględnieniem dodatkowego dwutygodniowego terminu na uregulowanie należności oraz jednoczesnym powiadomieniu Zamawiającego na piśmie o zamiarze wstrzymania sprzedaży energii.
1.2. – wystąpienia innych przyczyn przewidzianych w Umowie i Prawie energetycznym, które spowodowały wstrzymanie dostaw energii.
2. Wznowienie dostarczania energii następuje po:
2.1. – uregulowaniu zaległych należności za dostawę energii,
2.2. – ustaniu innych przyczyn przewidzianych w Umowie bądź Prawie energetycznym, które spowodowały wstrzymanie dostaw energii.
3. Wstrzymanie/ wznowienie dostaw energii nastąpi poprzez wstrzymanie/ wznowienie usługi dystrybucji energii elektrycznej przez OSD, na wniosek Wykonawcy.

KARY UMOWNE/ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§ 10
1. W przypadku nie wywiązywania się przez Wykonawcę z Umowy skutkującego skorzystaniem przez Zamawiającego z dostaw tzw. sprzedawcy awaryjnego, Zamawiający ma prawo do obciążenia Wykonawcy.
1.1. – kosztami za dostawę energii ponad wartość obliczoną na podstawie stawek wskazanych w § 7 pkt.2,
1.2. – innymi kosztami powstałymi w wyniku wskazanych okoliczności.
2. Wykonawca pokryje koszty wskazane w pkt. 1.1 w terminie 14 dni od daty otrzymania noty obciążającej wystawionej przez Zamawiającego.
3. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli:
3.1. – w wyniku nie wywiązania się przez Wykonawcę z Umowy Zamawiający skorzystał z dostaw tzw. sprzedawcy awaryjnego,
3.2. – pomimo pisemnego wezwania Wykonawca nie realizuje warunków określonych niniejszą Umową.
4. Wykonawca ma prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli:
4.1. – pomimo pisemnego wezwania Zamawiający rażąco narusza warunki Umowy,
4.2. – Zamawiający opóźnia się z płatnością przynajmniej 30 dni, po uprzednim ponownym pisemnym wezwaniu Zamawiającego do zapłaty z informacją o zagrożeniu rozwiązania Umowy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 11
1. Wprowadzenie zmian do treści Umowy wymaga sporządzenia, pod rygorem ich nieważności, pisemnego aneksu,
2. W kwestiach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie przepisy;
2.1. – Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne
(Dz.U. Z 2006 roku, Nr 89, poz. 625 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
2.2. – Kodeksu cywilnego (Dz.U. Z 1964 roku, nr 16, poz. 93).

§ 12
Wszelkie spory wynikające z Umowy będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla Zamawiającego.

§ 13
1. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
2. Wszystkie karty każdego egzemplarza niniejszej Umowy zostaną ponumerowane i opatrzone podpisami stron.
3. Niniejszą umową Strony są prawnie związane od chwili jej podpisania.

§ 14
Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część:
• Warunków Udzielania Zamówienia – Załącznik nr 1
• Oferta Wykonawcy z dnia …………………… – Załącznik nr 2.

 

 

…………………………………………. …………………………………………
Wykonawca                                Zamawiający

 

Zapytanie cenowe – sprzedaż energii elektrycznej PDF

 

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: