Barlinek 19.05.2025r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na:
„Wykonanie rocznych przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach Barlineckiego Ośrodka Kultury”.
1. Dane do kontaktu :
Andrzej Jędrzejak – Dyrektor tel. 530-311-285
Aleksandra Robak – Kierownik ds. administracji i obsługi tel. 95/74-62-135 wew. 5
2. Opis przedmiotu zamówienia:
• badanie instalacji raz na rok : przegląd i pomiar rezystancji oraz sprawdzenie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w obiektach Barlineckiego Ośrodka Kultury (protokół z n/w pomiarów czerwiec 2025, maj 2026, maj 2027) :
– budynek administracyjny BOK ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek (122 punkty)
– sala widowiskowa BOK ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek (98 punktów)
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 , 74-320 Barlinek (88 punktów)
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7, 74-320 Barlinek (6 punktów)
– Muzeum Regionalne ul. Niepodległości 17, 74-320 Barlinek (26 punktów)
3. Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia na wykonywanie elektrycznych pomiarów ochronnych do 1 kV (proszę dołączyć ksero tych uprawnień) :
– świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie : obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym
– świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie : obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym
– certyfikat kalibracji miernika MRP-200
– świadectwa sprawdzenia przyrządów pomiarowych (wszystkich użytych do wykonania pomiarów)
Barlinecki Ośrodek Kultury może udostępnić do wglądu na życzenie wykonawcy protokoły z poprzednich lat.
4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
5. Termin realizacji zamówienia : Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany w terminie do dnia 18 czerwca 2025r.
6. Warunki płatności: należność za wykonanie zadania nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT przez wykonawcę .
7. Miejsce i termin złożenia ofert: do 26.05.2025 r. do godz. 12:00. Skan oferty należy przesłać na adres email: bok@barlinek.pl lub złożyć oryginał oferty w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Barlinecki Ośrodek Kultury ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek (sekretariat – parter). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, w sposób staranny, czytelny i trwały na załączonym formularzu oferty – zał. nr 1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2.
9. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Oferenta drogą elektroniczną lub telefonicznie.
10. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie umieszczona na stronie internetowej http://bokbarlinek.home.pl/bip/
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy bez podania przyczyny. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu złożenia swojej oferty cenowej. Zamawiający nie dokonuje zwrotu jakichkolwiek należności z tytułu.
UMOWA Nr l.dz. ……….…/2025
zwana dalej „Umową”, zawarta w Barlinku dnia 27.05.2025r. pomiędzy Barlineckim Ośrodkiem Kultury mającym swą siedzibę w Barlinku przy ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek, w imieniu którego działa :
Andrzej Jędrzejak – Dyrektor
NIP: 597-000-29-47
REGON: 210015418
zwanym dalej „Zamawiającym”,
a: ……………………………………………………………………………………………………………………
zwanym/ą dalej „Wykonawcą”, reprezentowanym/ą przez: ………………………………………..
NIP : ………………………………….
REGON : …………………………………….
Zgodnie z przepisami art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) po przeprowadzeniu wewnętrznej procedury (zapytanie ofertowe nr l.dz. 105/2022) została zawarta umowa o następującej treści:
§1
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania rocznych przeglądów instalacji elektrycznej w budynkach Barlineckiego Ośrodka Kultury, zwanego dalej „przeglądem”, zgodnie z art.62 Ustawy Prawo Budowlane, które określa konieczność wykonywania okresowych badań kontrolnych co najmniej raz w roku przez okres trzech lat.
§2
1. Zakres prac związanych z przeglądem instalacji elektrycznej powinien obejmować
w szczególności:
• badanie instalacji raz na rok : przegląd i pomiar rezystancji oraz sprawdzenie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w obiektach Barlineckiego Ośrodka Kultury (protokół z n/w pomiarów czerwiec 2025, maj 2026, maj 2027) :
– budynek administracyjny BOK ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek (122 punkty)
– sala widowiskowa BOK ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek (98 punktów)
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 , 74-320 Barlinek (88 punktów)
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7, 74-320 Barlinek (6 punktów)
– Muzeum Regionalne ul. Niepodległości 17, 74-320 Barlinek (26 punktów)
§3
1. Z przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów instalacji elektrycznych Wykonawca musi sporządzić protokół i dostarczyć do siedziby Zamawiającego znajdującej się
w budynku administracyjnym przy ul. Podwale 9 – pok. 103 lub pocztą na adres Zamawiającego
w terminie 14 dni od wykonania przeglądu. Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Dokumentację z przeglądu technicznego należy wykonać i dostarczyć:
– w postaci papierowej – 1 komplet dokumentacji,
2. Protokół, o którym mowa w ust. 1 powinien zawierać:
a) datę wykonania przeglądu,
b) nr protokołu,
c) oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres),
d) dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją
w zakresie spełniania przez nie wymaganych przepisów prawa i norm,
e) tabelaryczne zestawienie pomiarów, wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu,
f) tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
g) tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
h) tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny),
i) wykaz usterek i nieprawidłowości,
j) zalecenia pokontrolne,
l) informacje o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji,
m) wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego przeglądu.
§4
Warunki przeglądu instalacji elektrycznej:
1. Wykonawca powinien dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami, a także przy użyciu urządzeń posiadających aktualną homologację
(w protokole należy określić rodzaj mierników wraz z informacją w zakresie spełnienia przez wskazane urządzenia odpowiednich norm i przepisów oraz ksero ich ważności).
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w obiektach użyteczności publicznej,
co należy uwzględnić przy organizacji przeprowadzanych pomiarów. Termin wykonania przeglądów winien zostać uzgodniony z Zamawiającym i musi odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego.
3. Prace wymagające wyłączenia poszczególnych instalacji powinny zostać najpierw uzgodnione
z Zamawiającym.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją robót, bądź ich nie wykonaniem, a w przypadku ich wystąpienia zobowiązany będzie do ich naprawy na własny koszt.
5. Wykonawca nie może przekazać praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy podwykonawcom.
6. Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i sprzętu.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przegląd o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy w terminach
do dnia : czerwiec 2025, maj 2026, maj 2027r.
8. Przed planowanym terminem dokonania przeglądu Wykonawca poinformuje o tym telefonicznie – nr telefonu 95 74 62 135 wew. 5 – lub e-mailem na adres: a.robak@bok.barlinek.pl
§5
1. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu umowy oraz ważne uprawnienia budowlane, uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca oświadcza ponadto, iż jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz,
że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku posiada inny dokument potwierdzający, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ksero uprawnień będzie załączane do każdego protokołu.
2. Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji niniejszej umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa
(w szczególności przepisami BHP).
3. Osoby przeprowadzające kontrolę są odpowiedzialne za zgodność i prawidłowość przeprowadzanego przeglądu z zapisami i wymaganiami ustawy i rozporządzeniami obowiązującymi w tym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązuje się:
a) wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość,
b) ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z prowadzonych prac w miejscu realizacji przedmiotu umowy,
c) prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz przepisami BHP,
d) pokryć wszelkie szkody powstałe z jego winy, spowodowane niewłaściwym wykonywaniem robót.
§ 6
1.Zamawiający zobowiązuje się do :
a) udostępnienia pomieszczeń budynku w celu przeprowadzenia przeglądu,
b) wcześniejszego poinformowania pracowników o planowanym przeglądzie,
c) uzgodnienia z Wykonawcą terminu dokonywania przeglądu,
d) udostępnienia posiadanej dokumentacji.
§ 7
1. Wykonawca wystawi fakturę VAT po dokonaniu przeglądu i po przekazaniu kompletnego protokołu, zgodnie z § 3 umowy, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania przez Zleceniodawcę protokołu.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przeglądu wynosić będzie odpowiednio : za przegląd roczny brutto: ………………………………….. zł / rok (słownie brutto: ……………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………… .
3. Należność będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT
w ciągu 14 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu.
4. Faktura zostanie wystawiona na Nabywcę: Barlinecki Ośrodek Kultury ul. Podwale 9,
74-320 Barlinek, NIP: 597-000-29-47.
5. Podstawą do dokonania płatności jest przeprowadzony przegląd – zgodnie z przedmiotem zamówienia – oraz dostarczenie kompletnej dokumentacji.
6. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT), ma numer identyfikacji podatkowej NIP i upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury bez konieczności składania na niej podpisu osoby uprawnionej do jej odbioru.
§8
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne z następujących tytułów i w następującej wysokości:
a) za niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu wykonania okresowego przeglądu określonego
w § 1 umowy w wysokości 0,3% łącznego wynagrodzenia brutto Zamawiającemu za każdy dzień opóźnienia,
b) za niedotrzymanie przez Wykonawcę terminu dostarczenia do siedziby Zamawiającego protokołu
o którym mowa w §3 w wysokości 0,3% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia.
2. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
na co Wykonawca wyraża swoją nieodwołalną zgodę. W przypadku, gdy potrącenie kary umownej
z wynagrodzenia Wykonawcy nie będzie możliwe, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kary umownej w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
3. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych powyżej kar umownych.
§9
1. Umowa zostaje zawarta na okres 27.05.2025r. – 31.05.2027r. Umowa może zostać rozwiązana przed upływem terminu, na który była zawarta, za obopólnym porozumieniem stron z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia, liczonego od dnia skutecznego jego doręczenia.
§10
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, a w szczególności dokonywać cesji wierzytelności.
§11
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§12
Ewentualne spory powstałe na tle przedmiotu umowy podlegać będą rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego – w Myśliborzu.
§13
Umowę spisano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Zamawiającego,
i jeden dla Wykonawcy.
Zamawiający : Wykonawca:
Wykonanie rocznych przeglądów instalacji elektrycznych w budynkach Barlineckiego Ośrodka Kultury PDF
Umowa PDF