Zarządzenie nr 5 / 2022 Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury z dnia 06.10.2022r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

BARLINECKI OŚRODEK KULTURY 74-320 BARLINEK, ul. Podwale 9 tel/fax +48(0)95 746-21-35 Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku 37 8355 0009 0000 0420 2000 0005; NIP: 597-000-29-47; e-mail: bok@barlinek.pl

1. dz. 2022 Barlinek, 06.10.2022

Zarządzenie nr 5 / 2022 Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury z dnia 06.10.2022r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. – dalej „ustawą PZP”), zarządzam się co następuje:

§i
Powołuje się komisję przetargową (dalej „Komisję”) do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023”
w składzie:
1. Andrzej Jędrzejak – Przewodniczący komisji przetargowej
2. Aleksandra Robak – Członek komisji przetargowej
3. Alicja Poździk – Członek komisji przetargowej
4. Tadeusz Buczek – Sekretarz komisji przetargowej

§2
1. Prace Komisji rozpoczynają się z dniem jej powołania. Członkowie Komisji, oprócz zadań określonych w art. 54 ust. 1 ustawy PZP, odpowiedzialni są za dodatkowy zakres, który ustalam następująco:
a. Pracami Komisji kieruje przewodniczący, a pod jego nieobecność sekretarz Komisji w osobie Tadeusza Buczek.

b. Przewodniczący ponosi odpowiedzialność za prawidłowy tryb pracy Komisji i odpowiada w szczególności za:
i. wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,
ii. podział prac pomiędzy członków Komisji w sposób zapewniający sprawność działania Komisji, przejrzystość prac oraz indywidualizację odpowiedzialności jej członków,
iii. prawidłowe prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia,
iv. zapewnienie prawidłowego sporządzenia protokołu oraz wszystkich dokumentów wytworzonych w toku postępowania przez Komisję.

c. Każda osoba powołana do składu Komisji jest zobowiązana rzetelnie oraz obiektywnie wykonywać czynności, kierując się wyłącznie prawnie chronionymi interesami zamawiającego, przepisami prawa oraz posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

d. Członkowie Komisji w osobach Alicja Poździk i Tadeusz Buczek odpowiadają w szczególności za:
i. prawidłowe sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia oraz określenie warunków udziału wykonawców w postępowaniu w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania oraz wybór wykonawcy zdolnego do należytego wykonania zamówienia,
ii. ocenę ofert pod względem zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia oraz ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom,
iii. sporządzenie odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczących przedmiotu zamówienia oraz stanowiska odnośnie do odwołania,

e. Sekretarz Komisji odpowiada za informowanie Komisji oraz stosowanie w toku jej prac wewnętrznych i ustawowych unormowań dotyczących wydatkowania środków publicznych, w tym za dokonanie oceny pod względem finansowo- księgowym złożonych przez wykonawców formularzy cenowych oraz dokumentów wadium lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w szczególności gwarancji.

f. Sekretarz Komisji odpowiada w szczególności za:
i. organizowanie w uzgodnieniu z przewodniczącym posiedzeń Komisji oraz powiadamianie wszystkich członków Komisji o terminie i przedmiocie posiedzenia, a także prowadzenie list obecności członków Komisji,
ii. dokumentowanie czynności podejmowanych przez Komisję, w tym sporządzanie projektów protokołów,
iii. opracowywanie projektów pism Komisji,
iv. prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej korespondencji Komisji w uzgodnieniu z przewodniczącym,
v. przekazywanie albo zamieszczanie ogłoszeń przewidzianych w PZP na podstawie dokumentacji z postępowania.
vi. Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.

Ponadto niniejszym, stosownie do art. 56 ust. 4 ustawy PZP, uprzedzam osoby powołane w skład Komisji, składające oświadczenia o istnieniu albo braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy PZP, o odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

Dyrektor

Przyjąłem/przyjęłam do wiadomości i stosowania zadania oraz odpowiedzialność wynikające z przepisów ustawy PZP oraz niniejszego zarządzania:
1. Andrzej Jędrzejak
2. Aleksandra Robak
3. Alicja Poździk
4. Tadeusz Buczek

Zarządzenie nr 5 / 2022 Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury z dnia 06.10.2022r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego PDF

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: