Zapytanie cenowe – art. biurowe

L.dz. ……… /04/2023 Barlinek 03.04.2023r.

Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.

Dyrektor Barlineckiego Ośrodka Kultury zaprasza do złożenia oferty handlowej na materiały biurowe dla Barlineckiego Ośrodka Kultury.
Szczegółowe zestawienie przedmiotu zostało określone w załączniku nr 1.
Ceny brutto na oferowane artykuły biurowe muszą uwzględniać koszty transportu i rozładunku w siedzibie Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
– umożliwić płatność w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury,
– dostarczać artykuły biurowe sukcesywnie przez cały rok, w przeciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zamówienia.

Zaproponowane ceny będą obowiązywały Wykonawcę przez okres roku, od dnia zawarcia umowy.

Załącznik nr 2 przedstawia wzór umowy, jaka zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego, po rozpatrzeniu i wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ofertę należy złożyć osobiście, przesłać pocztą na adres Barlineckiego Ośrodka Kultury lub przesłać na adres e-mail: bok@barlinek.pl do dnia 18.04.2023r. do godz. 12:00 (decyduje data faktycznego wpływu do BOK).
Kontakt w sprawie: Aleksandra Robak – Kierownik ds. administracji i obsługi tel. 95/74-62-135.

Z poważaniem

Ip. nazwa towaru jednostka suma zakupionego towaru Cena jednostkowa brutto Cena brutto materiału przemnożona przez szacunkową Ilość zamawianego materiału w ciągu roku
  papier ksero A4 biały o gramaturze 80 g/m2, 500 arkuszy Polspeed ryzy 5C   0
  papier ksero A3 biały, 80 g/m2 , 500 arkuszy, Polspeed ryzy 5   0
3 koperta C6 SK biała (50) opk 5C   0
4 koperta C5 HK biała (50) opk 1C   0
5 koperta C4 HK biała (50) opk IG   0
6 korektor w taśmie 4,2×10 szt 10   0
7 zszywki 24/6 YANDA (1000) opk 10   0
8 zszywacz eagle 205 szt 1   0
9 taśma biurowa przezroczysta 19mm x 33m opk 30   0
10 taśma szeroka pakowna przezroczysta : 50mm x 66m szt 20   0
11 taśma dwustronna 50×25 szt 10   0
12 taśma szeroka pakowna brązowa : 48mm x 60m szt 5   0
13 taśma izolacyjna 15xl0m szt 5   0
14 brystol B-l 70×100 kreska szt 10   0
15 brystol B-l 70×100 czarny arkusz 10   0
16 brystol 70×100 kolorowy 250g szt 20   0
17 brystol 70×100 kolorowy 220g szt 5   0
18 karton offsetowy 250g 70×100 biały szt 30   0
19 farby plakatowe 12 kol. szt 10   0
20 pędzle płaskie szt 20   0
21 pisaki 10 kol. Astra szt 10   0
22 filc dekoracyjny20x30xl,5mm szt 40   0
23 kryształki samop, nalepki gwiazdki szt 5   0
24 folia samoprzylepna 70×100 różne koloryf czarny, zielony, brąz, itp.) szt 15   0
25 folia samoprzylepna lustrzana szt 1   0
26 folia samoprzylepna 170×100 srebrna/złota szt 2   0
27 folia złota, srebrna R640 arkusz 20   0
28 segregator A4/75 kolor: czarny, granatowy szt 15   0
29 segregator A5/7 szt 1   0
30 skoroszyt wpinany (20) opk 1   0
31 skoroszyt z zawieszką A4 miękki szt 20   0
32 tusz do stempli 110S 25 ml czarny szt 1   0
33 tusz do stempli 110S 25 ml czerwony szt 3   0
34 płyta CD-R VERBATIM-700MB (10 SZt) opk 10   0
35 płyta DVD+R VERBATIM-4 7GB (10 szt) opk 10   0
36 koperta na CD/DVD bez okna szt 10   0
37 koperta na CD/DVD (lOOszt) szt 10   0
38 spinacz R-33 (100) opk 10   0
39 dziennik korespondencyjny A4/96k szt 1   0
40 książka nadawcza szt 1   0
41 taśma ozdobna mb 6   0
42 obwoluta A4 (100) opk 5   0
43 papier wizytówkowy A-4 220g gładki opk 5   0
44 papier wizytówkowy A-4 220g płótno krem opk 5   0
45 papier ozdobny metalizowany (50) opk 1   0
46 papier pakowy 108×126 arkusz 20   0
47 papier pakowy biały 10 ark. Rolka opk 5   0
48 papier do origami szt 1   0
49 wniosek o urlop A6 szt/ bloczek 4   0
50 karta urlopowa A6 i A7 szt/ bloczek 5   0
51 druk KPA6 szt/ bloczek 20   0
52 druk KW A6 szt/ bloczek 3   0
53 druk – polecenie wyjazdu sł. A5 szt/ bloczek 2   0
54 gumka deli polimerowa szt 10   0
55 temperówka metalowa poj. szt 10   0
56 <redki świecowe bambino (12) szt 10   0
57 credki świecowe JUMBO MIX ASTRA szt 1   0
58 kredki 12 kolorów Pelikan szt 1   0
59 kredki 6-K astrino jumbo szt 1   0
60 piórnik – saszetka szt 1   0
61 konfetti szt 1   0
62 serpentyna holograficzna szt 1   0
63 brulion A6 KR-96 szt 1   0
64 rolka termo emer 57×30 (10) opk 3   0
65 sprzężone powietrze 400 ml szt 1   0
66 teczka akt osobowych bigowana szt 2   0
67 teczka z gumką A4 różne motywy szt 5   0
68 długopis żelowy pilot G1 niebieski >zt 20   0
69 długopis żelowy pilot G1 czerwony szt 10   0
70 słówek techniczny HB(12) opk 1   0
71 słówek z gumką ,zt 10   0
72 słówek bez gumki zt 10   0
73 dej w tubie 45g zt 10   0
74 klej w sztyfcie 9g szt 15   0
75 klej introligatorski 60 g szt     0
76 klej z brokatem 22ml szt     0
77 klej polimerowy lub poxipol szt     0
78 marker olejowy TO40 biały szt     0
79 marker perm. Okr. Czarny szt     0
80 pisaki 4 kolory szt     0
81 nici lniane 10 dag szt     0
82 nici – dratwa szt     0
83 kalka 74 mb/60mm wosk-żywica szt     0
84 etykiety termotransferowe 60x40mm (lOOOszt/rolka) szt     0
85 folia nieklejąca do oprawy książek półrękaw 40cmx50m szt     0
86 folia nieklejąca do oprawy książek szer. 60 cm szt     0
87 nożyczki 17 cm z gumowym uchwytem szt     0
88 nożyczki 15 cm szt     0
89 kalendarz stojący Markurier szt     0
90 dziennik zajęć pozalekcyjnych A4 szt     0
91 zakreślacz szt     0
92 alfabet – oznaczenia literowe do biblioteki kpi     0
93 notes samoprzylepny 20mm x 50mm : 4 kolory x 50 szt. szt     0
94 notes samoprzylepny 76×76 (400) szt     0
95 notes kostka kolor klejaona szt     0
96 identyfikator szt     0
97 materiały ze styropianu (na bombki) szt     0
98 pistolet do kleju z klejem szt     0
99 farby akwarelowe szt     0
100 farby plakatowe szt     0
101 toner Konika Minolta bizhub c 280 czarny (sekretariat) szt     0
102 toner Konika Minolta bizhub c 280 kolor (komplet) (sekretariat) kpi     0
103 Brother DCP-J152W- tusze LC121/LC123 Black (Muzeum) szt     0
104 Brother DCP-J152W-tusze LC121/LC123 CYAN (Muzeum) szt     0
105 Brother DCP-J152W-tusze LC121/LC123 Yell (Muzeum) szt     0
106 Brother DCP-J152W-tusze LC121/LC123 MAGE (Muzeum) szt     0
107 Toner do drukarki laserjet pro 500 color MFP M570dn czarny (CIT) szt     0
108 Toner do drukarki laserjet pro 500 color MFP M570dn kolor (CIT) kpi     0
109 Toner do drukarki HP Pro 400 (księgowość / projekty) szt     0
110 Toner do drukarki Konica minolta Bizhub 211 (biblioteka ksero) szt     0
111 tusz do BROTHER LC1240 CYAN (KINO) szt 2   0
112 tusz do BROTHER LC1280XL BLACK (KINO) szt 2   0
113 tusz do BROTHER LC1240 YELL (KINO) szt 2   0
114 tusz do BROTHER LC1240 MAGE (KINO) szt 2   0
115 Toner do drukarki Samsung Xpres M2835DW (biblioteka dz. dorosłych) szt 1   0
116 Toner do drukarki Brother HL11 (biblioteka dz. dziecięcy) szt 1   0
117 tusz HP45 Black ( Mostkowo) szt 1   0
118 tusz do drukarki Hp Fotosmart 7760 (czarny) (prac. teatralna) szt 1   0
119 tusz do drukarki Hp Fotosmart 7760 (kolor) (prac. teatralna) szt 1   0
120 tusz AG HP78S (Mostkowo) ! szt 1   0
RAZEM : 0 0

Umowa Nr Ldz. /2023
na dostawą artykułów biurowych dla Barlineckiego Ośrodka Kultury

Dnia 19.04.2023 w Barlinku pomiędzy:
Barlineckim Ośrodkiem Kultury, mającym swoją siedzibę przy ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek, NIP 597-000-29-47, zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez:
Andrzeja Jędrzejaka – Dyrektora Barlineckiego Ośrodka Kultury
a………………………………………………………. NIP: …………………………………………………………zwaną dalej
DOSTAWCĄ, reprezentowaną przez:
została zawarta umowa następującej treści:
§ 1. Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do wykonania zadanie pod nazwą: dostawa artykułów biurowych na potrzeby Barlineckiego Ośrodka Kultury w 2023/2024r., zgodnie z przedłożoną ofertą handlową.
§ 2. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas od 19.04.2023r. do 18.04.2024r.
§ 3.1. Dostawy artykułów biurowych odbywać się będą sukcesywnie po zgłaszaniu przez Zamawiającego ściśle określonego zapotrzebowania, tj. ilości i rodzaju akcesoriów.
2. Transport i rozładunek będzie bezpłatny, wliczony w cenę towaru, zgodną z przedłożoną ofertą handlową.
§ 4.1. Termin dostawy określa się na 24 godziny od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
2. Dostawy realizowane będą w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00).
§ 5.1. Należność za dostarczony towar będzie, regulowana systematycznie
po zrealizowaniu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

2. W przypadku zwłoki w zapłacie należności za fakturę, Dostawca jest uprawniony do żądania zapłaty odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.
3. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
1) za nieterminowe dostawy zamówionych artykułów, w wysokości 0*3% za każdy dzień zwłoki, naliczane od kwoty wystawionej faktury.
2) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy, w wysokości 5000 zł.

§ 6. Ceny artykułów biurowych, zawarte w przedłożonej ofercie handlowej są wiążące dla
Dostawcy.
§ 7. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
§ 8. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego a do spraw procesowych przepisy kodeksu postępowania cywilnego.
§ 9.1. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
1) trzykrotnego nie dotrzymania przez Dostawcę terminu dostaw, co stanowi naruszenie przepisów § 4 niniejszej umowy,
2) stwierdzenia nieprawidłowego i niestarannego realizowania przedmiotu umowy w zakresie ilości i rodzaju dostarczanych artykułów biurowych, co stanowi naruszenie § 3 pkt 1 .
2. Wypowiedzenie następuje w formie pisemnej.
§ 10. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy.
§ 11. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,
po jednym dla każdej ze stron.
§ 12. Załącznikiem do umowy, stanowiącym jej integralną część jest oferta Dostawcy z wykazem cenowym artykułów biurowych.

DOSTAWCA                             ZAMAWIAJĄCY

Zapytanie cenowe – art. biurowe

 

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: