Barlinek , dnia 12.09.2024r.

Zapytanie cenowe Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.

 

  1. Zamawiający :

Barlinecki Ośrodek Kultury
ul. Podwale 9
74-320 Barlinek
NIP : 597-000-29-47

 

  1. Przedmiot zamówienia :

Wykonywanie okresowych kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w obiektach administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury.

Podstawa prawna :

  • 62 ust. 1 pkt 1 lit c oraz 62a ust. 1,2,3,5 i 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 2351 ze zm.),
  • 27a ust. 2 pkt 1) lit. d) ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. 2008 nr 223 poz. 1459, z późn. zm.)
  • 34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719 ze zm.)

 

  1. Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w obiektach budowlanych Zamawiającego wymienionych poniżej :

 

OBIEKTY ADMINISTROWANE PRZEZ BOK :

– budynek administracyjny ul. Podwale 9 w Barlinku : pow. użytkowa 1.504,20 m2    kubatura 4.512,6 m3
– sala widowiskowa ul. Podwale 9 w Barlinku: pow. użytkowa 904 m2    kubatura 6.541 m3  
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 w Barlinku: pow. użytkowa 1.511 m2    kubatura 5.804 m3
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7 w Barlinku : pow. użytkowa 47 m2    kubatura 150 m3

  1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów z wykonania usługi, o której mowa w ust. 1, osobno na każdy obiekt budowalny wraz z wpisem do CEEB. Zamawiający może udostępnić protokoły z poprzednich lat do wglądu w swojej siedzibie przy ul. Podwale 9.
  2. Wykonawca dokona przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) do dnia 31 października każdego roku kalendarzowego.
  3. Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni.
  4. Wykonawca w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Formularzu ofertowym złoży oświadczenie, że posiada wszelkie kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie, środki materialne oraz urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do jej wykonania z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Przed przystąpieniem do wykonania kontroli Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopię uprawnień osób, które będą wykonywać kontrolę w celu potwierdzenia, iż posiadają odpowiednie uprawnienia.
  5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
  6. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem.
  7. Wykonawca zrealizuje zamówienie w oparciu o zlecenie przekazane przez Zamawiającego.
  8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami zapytania ofertowego oraz złożoną przez siebie ofertą.
  9. W przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o poprawienie wadliwie wykonanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do poprawy wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni.
  10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o fakturę/rachunek wystawioną/wystawiony przez Wykonawcę po prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  11. Faktura/rachunek będzie podstawą do uregulowania należności w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.

4.Termin Realizacji zamówienia :
przeprowadzanie przeglądów okresowych : pierwszy do dnia 31.10.2024r., każdy następny do końca października danego roku.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty :

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 20.09.2024r.
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres : Barlinecki Ośrodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek

– za pośrednictwem faksu..95/74-62-135……………………………… lub

– za pośrednictwem poczty elektronicznej………………………..bok@barlinek.pl……………………………………

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

  1. Termin rozpatrywania ofert : od 23 września 2024r.

 

  1. Warunki płatności :

Cena  powinna zawierać wszystkie koszty związane z kompleksową obsługą (w tym dojazd), dotyczyć wszystkich budynków wskazanych w punkcie 1 zapytania ofertowego oraz obejmować usługę wykonania rocznej kontroli.
Płatność na podstawie faktury VAT – 14 dni od daty wystawienia faktury.

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Dyrektor – Andrzej Jędrzejak
Kierownik ds. administracji i obsługi – Aleksandra Robak

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

  1. Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%.

 

  1. Oferta powinna zostać złożona na dokumencie stanowiącym zał. nr 1.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu ar. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz.U. nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm., który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30.000 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

 

(podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej)

 

Załącznik nr 1

OFERTA DO ROZEZNANIA  CENOWEGO
z dnia 12.09.2024r.

 

 

  1. Treść oferty:

 

Wykonywanie okresowych kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w obiektach administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury.
Nazwa zadania……………………………………………………………………………….

nazwa wykonawcy………………………………………………………………………………………………………

adres wykonawcy……………………………………………………………………………………………………….

NIP       ……………………………………………………………………………………………………………………..

regon…………………………………………………………………………………………………………………………

nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………….

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za (dotyczy wszystkich budynków i jednego roku) :

 

Cenę netto  ………………………… zł   (słownie złotych………………………………………………………….)

Podatek VAT………………………………. zł  (słownie złotych…………………………………………………. .……)

Cenę brutto…………………………………. zł   (słownie złotych………………………………………………… .……)

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do
    niego zastrzeżeń.

 

  1. Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….

 

5.Okres gwarancji (gdzie dotyczy)…………………………………………………………….

 

6.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia…………………………………..

 

7.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w rozeznaniu cenowym.

 

8.Inne:

 

…………………………………………………………………….

 (podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej, pieczątka wykonawcy)

……………………… ,dnia………………………

 

Zapytanie cenowe PDF

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: