Barlinek , dnia 12.09.2024r.
Zapytanie cenowe Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.
- Zamawiający :
Barlinecki Ośrodek Kultury
ul. Podwale 9
74-320 Barlinek
NIP : 597-000-29-47
- Przedmiot zamówienia :
Wykonywanie okresowych kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w obiektach administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury.
Podstawa prawna :
- 62 ust. 1 pkt 1 lit c oraz 62a ust. 1,2,3,5 i 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 2351 ze zm.),
- 27a ust. 2 pkt 1) lit. d) ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. 2008 nr 223 poz. 1459, z późn. zm.)
- 34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719 ze zm.)
- Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w obiektach budowlanych Zamawiającego wymienionych poniżej :
OBIEKTY ADMINISTROWANE PRZEZ BOK :
– budynek administracyjny ul. Podwale 9 w Barlinku : pow. użytkowa 1.504,20 m2 kubatura 4.512,6 m3
– sala widowiskowa ul. Podwale 9 w Barlinku: pow. użytkowa 904 m2 kubatura 6.541 m3
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 w Barlinku: pow. użytkowa 1.511 m2 kubatura 5.804 m3
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7 w Barlinku : pow. użytkowa 47 m2 kubatura 150 m3
- Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołów z wykonania usługi, o której mowa w ust. 1, osobno na każdy obiekt budowalny wraz z wpisem do CEEB. Zamawiający może udostępnić protokoły z poprzednich lat do wglądu w swojej siedzibie przy ul. Podwale 9.
- Wykonawca dokona przeglądu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) do dnia 31 października każdego roku kalendarzowego.
- Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni.
- Wykonawca w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Formularzu ofertowym złoży oświadczenie, że posiada wszelkie kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie, środki materialne oraz urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do jej wykonania z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Przed przystąpieniem do wykonania kontroli Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopię uprawnień osób, które będą wykonywać kontrolę w celu potwierdzenia, iż posiadają odpowiednie uprawnienia.
- Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem.
- Wykonawca zrealizuje zamówienie w oparciu o zlecenie przekazane przez Zamawiającego.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami zapytania ofertowego oraz złożoną przez siebie ofertą.
- W przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o poprawienie wadliwie wykonanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do poprawy wad w terminie nie dłuższym niż 5 dni.
- Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o fakturę/rachunek wystawioną/wystawiony przez Wykonawcę po prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
- Faktura/rachunek będzie podstawą do uregulowania należności w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.
4.Termin Realizacji zamówienia :
– przeprowadzanie przeglądów okresowych : pierwszy do dnia 31.10.2024r., każdy następny do końca października danego roku.
- Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 20.09.2024r.
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres : Barlinecki Ośrodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek
– za pośrednictwem faksu..95/74-62-135……………………………… lub
– za pośrednictwem poczty elektronicznej………………………..bok@barlinek.pl……………………………………
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
- Termin rozpatrywania ofert : od 23 września 2024r.
- Warunki płatności :
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z kompleksową obsługą (w tym dojazd), dotyczyć wszystkich budynków wskazanych w punkcie 1 zapytania ofertowego oraz obejmować usługę wykonania rocznej kontroli.
Płatność na podstawie faktury VAT – 14 dni od daty wystawienia faktury.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Dyrektor – Andrzej Jędrzejak
Kierownik ds. administracji i obsługi – Aleksandra Robak
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%.
- Oferta powinna zostać złożona na dokumencie stanowiącym zał. nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu ar. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz.U. nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm., który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30.000 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
(podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej)
Załącznik nr 1
OFERTA DO ROZEZNANIA CENOWEGO
z dnia 12.09.2024r.
- Treść oferty:
Wykonywanie okresowych kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w obiektach administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury.
Nazwa zadania……………………………………………………………………………….
nazwa wykonawcy………………………………………………………………………………………………………
adres wykonawcy……………………………………………………………………………………………………….
NIP ……………………………………………………………………………………………………………………..
regon…………………………………………………………………………………………………………………………
nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………….
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za (dotyczy wszystkich budynków i jednego roku) :
Cenę netto ………………………… zł (słownie złotych………………………………………………………….)
Podatek VAT………………………………. zł (słownie złotych…………………………………………………. .……)
Cenę brutto…………………………………. zł (słownie złotych………………………………………………… .……)
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do
niego zastrzeżeń.
- Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….
5.Okres gwarancji (gdzie dotyczy)…………………………………………………………….
6.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia…………………………………..
7.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w rozeznaniu cenowym.
8.Inne:
…………………………………………………………………….
(podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej, pieczątka wykonawcy)
……………………… ,dnia………………………