Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2025

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
ulica Wspólna 2 przez 4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Stan w dniu pierwszym stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku
Termin przekazania: do trzydziestego pierwszego marca dwa tysiące dwudziestego piątego roku
Numer identyfikacyjny REGON:21001541800000
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Barlinecki Ośrodek Kultury
Obowiązek przekazania danych wynika z artykułu trzydziestego ustęp pierwszy punkt trzeci ustawy z dnia dwudziestego dziewiątego czerwca tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiątego piątego roku o statystyce publicznej (Dziennik Ustaw z dwa tysiące dwudziestego trzeciego roku pozycja siedemset siedemdziesiąta trzecia) oraz z artykułu jedenastego ustęp pierwszy ustawy z dnia dziewiętnastego lipca dwa tysiące dziewiętnastego roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dziennik Ustaw z dwa tysiące dwudziestego drugiego roku pozycja dwa tysiące dwieście czterdziesta, z późniejszymi zmianami).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu:
bok@barlinek.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz:
a.robak@bok.barlinek.pl
Telefon kontaktowy: +48607594331;
Data: 20-02-2025;
Miejscowość: Barlinek (miasto);
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo: zachodniopomorskie;
Powiat: myśliborski;
Gmina: Barlinek (miasto);
Dział pierwszy: Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów5
Punkt pierwszy.
Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach:
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne: 0;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne: 4;
Podpunkt c.
Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych: 1;
Punkt drugi.
Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych):
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń: 5;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń: 0;
Podpunkt c.
Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach:
Rozwiązania architektoniczne (zaznaczona odpowiedź);
Środki techniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Zainstalowane urządzenia (niezaznaczona odpowiedź);
Punkt trzeci.
Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach:
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy: 0;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy: 0;
Podpunkt c.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy: 0;
Punkt czwarty.
Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego:
Podpunkt a.
Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: 5;
Podpunkt b.
Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego: 0;
Punkt piąty.
Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach:
Podpunkt a.
Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia:
Procedury ewakuacji
lub ratowania (zaznaczona odpowiedź);
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji
lub ratowania (niezaznaczona odpowiedź);
Pracowników przeszkolonych
z procedur ewakuacji lub ratowania (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku: 0;
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 1 z 4
Podpunkt c.
c.
Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 5;
Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku5
Podpunkt d.
d.
Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 0;
Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku0
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Szczegółowy opis dostępności architektonicznej zawarty został w deklaracji dostępności i dostępny jest na stronie internetowej : https://bok.barlinek.pl/bip/deklaracja-dostepnosci/
Dział drugi: Dostępność cyfrowa
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia czwartego kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dziennink Ustaw 2023, pozycja 1440), zwaną UDC, w związku z artykułem drugim oraz artykułem szóstym punkt drugi ustawy z dnia dziewiętnastego lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (w skrócie UZD).
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba prowadzonych stron internetowych: 1;
Liczba prowadzonych stron internetowych 1
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych: 0;
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych 0
Tabela zgodności stron z wymogami UDC
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
Adres strony internetowej
Adres strony internetowej
Zgodność z UDC
Zgodność z UdC

Strona główna


Zgodna (zaznaczona odpowiedź);
Zgodna (tak)
Częściowo zgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Częściowo zgodna (nie)
Niezgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Niezgodna (nie)
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UDC
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania
Nazwa aplikacji mobilneji adres do jej pobrania
Zgodność z UDC
Zgodność z UdC
Zgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Zgodna (nie)
Częściowo zgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Częściowo zgodna (nie)
Niezgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Niezgodna (nie)
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: Szczegółowy opis dostępności cyfrowej zawarty został w deklaracji dostępności i dostępny jest na stronie internetowej : https://bok.barlinek.pl/bip/deklaracja-dostepnosci/
Dział trzeci: Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Punkt pierwszy.
1.
Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
Podpunkt a.
a.
Zastosowanie formularza kontaktowego:
Zastosowanie formularza kontaktowego
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt b.
b.
Kontakt za pomocą poczty elektronicznej:
Kontakt za pomocą poczty elektronicznej
TAK (zaznaczona odpowiedź);
TAK (tak)
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (nie)
Podpunkt c.
c.
Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych:
Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
TAK (zaznaczona odpowiedź);
TAK (tak)
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (nie)
Podpunkt d.
d.
Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych:
Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt e.
e.
Przesyłanie faksów:
Przesyłanie faksów
TAK (zaznaczona odpowiedź);
TAK (tak)
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (nie)
Podpunkt f.
f.
Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online):
Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt g.
g.
Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty:
Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:
od razu (niezaznaczona odpowiedź);
od razu (nie)
w ciągu 1 dnia roboczego (niezaznaczona odpowiedź);
w ciągu 1 dnia roboczego (nie)
w ciągu 2-3 dni roboczych (niezaznaczona odpowiedź);
w ciągu 2-3 dni roboczych (nie)
powyżej 3 dni roboczych (niezaznaczona odpowiedź);
powyżej 3 dni roboczych (nie)
Podpunkt h.
h.
Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty):
Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Punkt drugi.
2.
Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?
Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?
Podpunkt a.
a.
Pętle indukcyjne:
Pętle indukcyjne
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)Liczba
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt b.
b.
Systemy FM:
Systemy FM
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)Liczba
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt c.
c.
Systemy na podczerwień (IR):
Systemy na podczerwień (IR)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)Liczba
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt d.
d.
Systemy Bluetooth:
Systemy Bluetooth
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)Liczba
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt e.
e.
Inne: niewypełnione pole;
Inne
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)Liczba
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 2 z 4
Punkt trzeci.
3.
Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
Podpunkt a.
a.
tekstu odczytywalnego maszynowo?
tekstu odczytywalnego maszynowo?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt b.
b.
nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Podpunkt c.
c.
informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Punkt czwarty.
4.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku, podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie artykułu szóstego, punkt trzeci, litera D, UZD)
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Liczba wniosków – ogółem: niewypełnione pole;
Liczba wniosków – ogółem
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form: niewypełnione pole;
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Szczegółowe dane informacyjno – komunikacyjne zawarte zostały w deklaracji dostępności i dostępny jest na stronie internetowej : https://bok.barlinek.pl/bip/deklaracja-dostepnosci/
Dział czwarty: Informacja o dostępie alternatywnym
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku podmiot zapewniał dostęp alternatywny?
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot zapewniał dostęp alternatywny?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem: niewypełnione pole;
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem
z tego w postaci wsparcia innej osoby: niewypełnione pole;
z tego w postaci wsparcia innej osoby
z tego w postaci wsparcia technicznego: niewypełnione pole;
z tego w postaci wsparcia technicznego
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu: niewypełnione pole;
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego?
Architektoniczna (niezaznaczona odpowiedź);
Architektoniczna (nie)
Cyfrowa (niezaznaczona odpowiedź);
Cyfrowa (nie)
Informacyjno-komunikacyjna (niezaznaczona odpowiedź);
Informacyjno-komunikacyjna (nie)
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: niewypełnione pole;
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego
Dział piąty: Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
Punkt pierwszy.
1.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od dwudziestego września dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. – podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem: niewypełnione pole;
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni: niewypełnione pole;
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni: niewypełnione pole;
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności: niewypełnione pole;
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną: niewypełnione pole;
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności:
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności
Bariery prawne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery prawne (nie)
Bariery techniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery techniczne (nie)
Bariery finansowe (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery finansowe (nie)
Braki kadrowe (niezaznaczona odpowiedź);
Braki kadrowe (nie)
Brak czasu (niezaznaczona odpowiedź);
Brak czasu (nie)
Inne (niezaznaczona odpowiedź);
Inne (nie)Opis słowny
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 3 z 4
Punkt drugi.
2.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (strony internetowe) lub od dwudziestego trzeciego czerwca dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (aplikacje mobilne) podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie artykułu osiemnastego UDC)
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem: niewypełnione pole;
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni: niewypełnione pole;
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni: niewypełnione pole;
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej: niewypełnione pole;
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej:
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej
Bariery prawne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery prawne (nie)
Bariery techniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery techniczne (nie)
Bariery finansowe (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery finansowe (nie)
Braki kadrowe (niezaznaczona odpowiedź);
Braki kadrowe (nie)
Brak czasu (niezaznaczona odpowiedź);
Brak czasu (nie)
Inne (niezaznaczona odpowiedź);
Inne (nie)Opis słowny
Punkt trzeci.
3.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (strony internetowe) lub od dwudziestego trzeciego czerwca dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (aplikacje mobilne) podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie artykułu osiemnastego UDC)
Czy w okresie sprawozdawczym – tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) – podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
TAK (nie)
NIE (zaznaczona odpowiedź);
NIE (tak)
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem: niewypełnione pole;
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem
z tego pozytywnie rozpatrzonych: niewypełnione pole;
z tego pozytywnie rozpatrzonych
z tego negatywnie rozpatrzonych: niewypełnione pole;
z tego negatywnie rozpatrzonych
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi:
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi
Bariery prawne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery prawne (nie)
Bariery techniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery techniczne (nie)
Bariery finansowe (niezaznaczona odpowiedź);
Bariery finansowe (nie)
Braki kadrowe (niezaznaczona odpowiedź);
Braki kadrowe (nie)
Brak czasu (niezaznaczona odpowiedź);
Brak czasu (nie)
Inne (niezaznaczona odpowiedź);
Inne (nie)Opis słowny
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego strona 4 z 4

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2025 PDF

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: