Barlinek , dnia 05.04.2024r.
Zapytanie cenowe Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000zł, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 11 września 2019 r.
- Zamawiający :
Barlinecki Ośrodek Kultury
ul. Podwale 9
74-320 Barlinek
NIP : 597-000-29-47
- Przedmiot zamówienia :
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury oraz przeglądu pięcioletniego
– ocena stanu technicznego elementów obiektów budowlanych objętych kontrolą,
– rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów,
– zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonania,
– metod i środków użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników.
Z przeprowadzonej rocznej kontroli należy sporządzić protokół w formie papierowej.
OBIEKTY ADMINISTROWANE PRZEZ BOK :
– budynek administracyjny ul. Podwale 9 w Barlinku : pow. użytkowa 1.504,20 m2 kubatura 4.512,6 m3
– sala widowiskowa ul. Podwale 9 w Barlinku: pow. użytkowa 904 m2 kubatura 6.541 m3
– stodoła ul. Podwale 9 w Barlinku : pow. użytkowa 113,2 m2
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 w Barlinku: pow. użytkowa 1.511 m2 kubatura 5.804 m3
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7 w Barlinku : pow. użytkowa 47 m2 kubatura 150 m3
Zamawiający posiada odpowiednie protokoły z przeglądów rocznych instalacji , które przedstawi wykonawcy zlecenia :
– protokół z przeglądu instalacji elektrycznej
– protokół okresowej kontroli przewodów kominowych
– protokół konserwacji klap i urządzeń instalacji systemów oddymiania
– protokół z przeglądu, legalizacji i naprawy sprzętu p.poż. oraz pomiaru parametrów instalacji hydrantowej wew.
– protokół z wykonania czynności dozoru techn.
– protokół z przeglądu wentylacji.
3. Wymagania:
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone warunki:
- Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie ( w okresie co najmniej 5 lat przed upływem składania ofert wykonał ca najmniej 1 przegląd roczny i 1 pięcioletni).
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, ich kopia zostanie załączona do oferty).
- Przeglądy obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 4 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm., Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999r. nr 74, poz. 836) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1134).
4.Termin Realizacji zamówienia :
– przeprowadzanie przeglądów okresowych : pierwszy do dnia 26.04.2024r., każdy następny do końca kwietnia danego roku. Kontrola 5-letnia w 2025 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty :
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 12.04.2024r.
Dopuszcza się złożenie oferty:
– w formie pisemnej na adres : Barlinecki Ośrodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek
– za pośrednictwem faksu…………………. 95/74-62-135……………………………………………. lub
– za pośrednictwem poczty elektronicznej…………………….bok@barlinek.pl……………………………….
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
6. Termin rozpatrywania ofert : od 15 kwietnia 2024r.
7. Warunki płatności :
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z kompleksową obsługą (w tym dojazd), dotyczyć wszystkich budynków wskazanych w punkcie 2 zapytania ofertowego oraz obejmować usługę wykonania przeglądu technicznego dla każdego roku osobno (umowa zawarta będzie na 3 lata).
Płatność na podstawie faktury VAT – 14 dni od daty wystawienia faktury.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Dyrektor – Andrzej Jędrzejak
Kierownik ds. administracji i obsługi – Aleksandra Robak
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
10. Kryterium wyboru ofert : najniższa cena 100%.
11. Oferta powinna zostać złożona na dokumencie stanowiącym zał. nr 1 oraz będzie jednoznaczna z akceptacją umowy stanowiącej załącznik nr 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu ar. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku Dz.U. nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm., który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30.000 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
(podpis Dyrektora lub osoby upoważnionej)
Załącznik nr 1
OFERTA DO ROZEZNANIA CENOWEGO
z dnia 05.04.2024r.
1. Treść oferty:
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych
administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury oraz przeglądu pięcioletniego
Nazwa zadania…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…………………….
nazwa wykonawcy………………………………………………………………………………………………………
adres wykonawcy……………………………………………………………………………………………………….
NIP ……………………………………………………………………………………………………………………..
regon…………………………………………………………………………………………………………………………
nr rachunku bankowego…………………………………………………………………………………………….
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za (dotyczy wszystkich budynków i jednego roku) :
Cenę netto ………………………… zł (słownie złotych………………………………………………………….)
Podatek VAT………………………………. zł (słownie złotych…………………………………………………. .……)
Cenę brutto…………………………………. zł (słownie złotych………………………………………………… .……)
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do
niego zastrzeżeń. - Termin realizacji zamówienia……………………………………………………………….
5.Okres gwarancji (gdzie dotyczy)…………………………………………………………….
6.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia…………………………………..
7.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w rozeznaniu cenowym.
8.Inne:
…………………………………………………………………….
……………………… ,dnia……………………… (podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej, pieczątka wykonawcy)
UMOWA nr l. dz. ………. /04/2024r. WZÓR
zawarta w dniu 22.04.2024r. pomiędzy Barlineckim Ośrodkiem Kultury NIP 597-000-29-47, REGON 210015418 zwanego dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez Dyrektora – Andrzeja Jędrzejaka
a
…………………………………………………………………………………………………. , NIP ………………………………………….., REGON …………………………,
i reprezentowanym przez:
…………………………………………………. – właściciela,
zwanym dalej Wykonawcą została zawarta umowa, następującej treści:
§ 1
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dokumentację przeglądów technicznych obiektów należących do Barlineckiego Ośrodka Kultury :
– budynek administracyjny ul. Podwale 9 w Barlinku
– sala widowiskowa ul. Podwale 9 w Barlinku
– stodoła ul. Podwale 9 w Barlinku
– Europejskie Centrum Spotkań ul. Leśna 1 w Barlinku
– Centrum Informacji Turystycznej ul. Paderewskiego 7 w Barlinku zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zasadami wiedzy technicznej.
§2
- Za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ……………………………. zł brutto (słownie: pięćset złotych 00/100 brutto).
- Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje poniższe prace :
– okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych administrowanych przez Barlinecki Ośrodek Kultury : przeprowadzanie przeglądów okresowych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), które szczegółowym sprawdzeniem obejmują stan techniczny:
– elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenia dla bezpieczeństwa osób i konstrukcji budynku:
– zewnętrznych ścian i ich elementów (filary, gzymsy) oraz balustrad i balkonów
– pokryć dachowych
– urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku
– elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich
– elementów instalacji kanalizacyjnej
– instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska
– w trakcie kontroli należy dokonywać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli
– sporządzanie protokołu o stanie technicznym budynków wraz ze wskazaniem konieczności wykonania niezbędnych remontów bieżących, kapitalnych lub potrzeb
§3
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego dokumentację przeglądów szczegółowych obiektów – w terminie do dnia 26.04.2024r. i 30 kwietnia każdego następnego roku. Przeglądy należy wykonywać w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego i w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
- Przekazanie dokumentacji przeglądów szczegółowych obiektów budowlanych nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie Zamawiającego.
- Nadzór inwestorski (pełnienie funkcji Inżyniera) nad realizacją robót remontowych – pomoc merytoryczna przy sporządzaniu zapytania ofertowego w celu wyłonięcia firmy remontowo-budowlanej wykonującej niezbędne remonty, uczestniczenie w wyborze oferty najkorzystniejszej, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych realizowanej inwestycji w siedzibie zamawiającego (w przypadku wystąpienia wad lub uszkodzeń, sporządzenie ich listy) – wg zapotrzebowania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie spotkania/przeglądu 7 dni przed wyznaczoną datą. Jeżeli termin ten nie będzie możliwy do realizacji przez wykonawcę zostanie ustalona inna data, z zastrzeżeniem że termin ten będzie oscylował w granicach 7 dni przed lub 7 dni po wcześniejszej dacie spotkania/przeglądu.
- Usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
- Wykonawca dołączy do niniejszej umowy kopie uprawnień budowlanych, potwierdzone za zgodność z oryginałem wraz z zaświadczeniami z właściwej izby inżynierów budownictwa o posiadaniu aktualnej polisy OC wszystkich osób biorących udział w wykonaniu przeglądu.
§4
Wynagrodzenie uiszczone zostanie przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę
w terminie do 21 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego rachunku za faktycznie wykonaną pracę.
§5
- Do kierowania pracami stanowiącymi przedmiot umowy ze strony Wykonawcy wyznacza się Pana/Panią ………………………………………… .
- Jako koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych ze strony Zamawiającego Panią Aleksandra Robak – Kierownika ds. administracji i obsługi.
§6
Usługi wykonywane będą sprzętem i zasobami Wykonawcy.
§7
- Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia.
- Wykonawca odpowiada za pełne zabezpieczenie warunków BHP i p.poż przy wykonywaniu usług objętych umową.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich z tytułu szkód wyrządzonych przy wykonywaniu umowy.
- Wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usług będą usuwane przez ubezpieczyciela wykonawcy na podstawie zawartej polisy OC.
§8
Wykonawca powinien pisemnie uprzedzić Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia wykonania usług podając przyczyny i skutki opóźnienia oraz czas o jaki termin wykonania może ulec przesunięciu oraz uzyskać zgodę na przekroczenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w uzasadnionych przypadkach z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. warunki pogodowe na skutek których wykonanie przedmiotu zamówienia nie będzie możliwe w terminach wynikających z umowy.
§9
Strony ustanawiają odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych:
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne wynikające z przeglądów obiektów budowlanych:
a)za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy w wysokości 24,00 zł od kwoty, o której mowa w § 2 pkt 1, za każdy dzień zwłoki,
b)za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 24,00 zł od kwoty, o której mowa w § 2 pkt 1, za każdy dzień zwłoki,
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną , za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 100,00 zł.
3. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych w przypadku poniesienia szkody wyższej od ustalonej kary umownej.
4. Każda ze stron może rozwiązać umowę za 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej.
5. Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia jeżeli wykonawca nie wywiązuje się z warunków niniejszej umowy.
§10
Umowa zostaje zawarta na czas określony : od dnia 22.04.2024r. do dnia 21.04.2027r.
§11
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§12
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
§ 13
Strony ustalają, że rozstrzyganie w sprawach spornych poddają Sądowi właściwemu dla siedziby Zamawiającego.
§ 14
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający: Wykonawca :