OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO Opiekun ekspozycji muzealnych W BARLINECKIM OŚRODKU KULTURY

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO
Opiekun ekspozycji muzealnych
W BARLINECKIM OŚRODKU KULTURY

Dyrektor Barlineckiego Ośrodka Kultury ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
OPIEKUN  EKSPOZYCJI  MUZEALNYCH

Liczba wolnych miejsc pracy: 1

  1. Przedmiot naboru:

– Stanowisko: Opiekun ekspozycji muzealnych
– Wymiar czasu pracy : 1 etat
– Miejsce wykonywania pracy :  Barlinecki Ośrodek Kultury – Muzeum Regionalne Niepodległości 17, 74-320 Barlinek

– Termin rozpoczęcia pracy : MARZEC 2024r.
– System czasu pracy : równoważny system czasu pracy (miesięczne harmonogramy czasu pracy)
– Zatrudnienie : zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

  1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie średnie,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) mobilność, w tym prawo jazdy kat. B,
8) biegła znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office,
9) umiejętność pracy w zespole, terminowość, dobra organizacja pracy, chęć do podnoszenia kwalifikacji, kreatywność,
10) min. podstawowa umiejętność posługiwania się programami graficznymi.

  1. Wymagania dodatkowe:

– mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
– mile widziana znajomość języków obcych,
– umiejętność organizowania stanowiska pracy,
– mile widziane doświadczenie w pracy ze zleceniobiorcami zewnętrznymi,
– mile widziana znajomość zagadnień i/lub doświadczenie w pracy systemach inwentaryzacji.

  1. Zakres czynności na zajmowanym stanowisku pracy:

– gromadzenie zabytków w statutowo określonym zakresie,
– katalogowanie i naukowe opracowywanie zgromadzonych zbiorów,
– przechowywanie gromadzonych zabytków w warunkach zapewniających im właściwy stan zachowania i bezpieczeństwo, oraz magazynowanie ich w sposób dostępny do celów naukowych,
– prowadzenie działalności edukacyjnej,
– promowanie działalności muzeum,
– współpraca ze szkołami, stowarzyszeniami, instytucjami, zakładami pracy w zakresie działań muzeum,
– opracowywanie i wydawanie materiałów promocyjnych (np. ulotki) związanych z działalnością muzeum,
– pisanie  wniosków  na pozyskiwanie środków finansowych z zewnątrz (z pomocą działu finansowo – księgowego),
– pozyskiwanie sponsorów, wolontariuszy, współpracowników do działalności BOK,
– zapewnienie właściwych warunków zwiedzania oraz korzystania ze zbiorów i zgromadzonych informacji,
– konserwacja eksponatów muzealnych,
– opisy eksponatów,
– ekspozycja zabytków kultury materialnej,
– ekspozycja fotograficzno – dokumentacyjna,
– tworzenie  magazynu archiwaliów muzealnych,
– współpraca z Urzędem Miejskim w zakresie promocji regionu,
– wydawanie i kolportaż materiałów promocyjnych i informacyjnych, współpraca z mediami,
– opracowywanie i organizacja wystaw stałych i czasowych,
– opracowywanie wydawnictw muzealnych,
– utrzymywanie czystości powierzonych sal,
– odpowiedzialność za stan i bezpieczeństwo zabytków i sprzętu znajdującego się w salach muzeum,
– sprzedawanie biletów wstępu i wydawnictw muzealnych oraz rozliczanie finansowe wpływów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– utrzymywanie czystości w magazynach oraz pomieszczeniach pomocniczych,
– zbieranie ofert dot. usług i zakupów oraz sporządzenie notatki służbowej z wyboru najtańszej oferty,
– obsługa kasy fiskalnej,
– obsługa kasy kina w weekendy,
– wyjazdy w weekendy :  na targi, delegacje, szkolenia, wymianę z partnerami zagranicznymi, itp.
– aktywny udział w realizacji imprez organizowanych przez BOK (również w weekendy),
– współpraca z mediami,
– wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z zajmowanym stanowiskiem.

  1. Wymagane dokumenty:

1) CV (należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych”)
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk w załączeniu)
3) ksero / scan dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Barlineckiego Ośrodka Kultury lub przesłać listownie na adres Barlineckiego Ośrodka Kultury ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek lub drogą e-mail: bok@barlinek.pl do dnia 19 luty 2024r. do godz. 12.00.

  1. Metody selekcji kandydatów:

Pierwszy etap: sprawdzenie ofert kandydatów pod względem formalnym i dopuszczenie bądź odmowa dopuszczenia kandydatów do drugiego etapu.
Drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Barlineckiego Ośrodka
Kultury www.bok.barlinek.pl w zakładce BIP : oferty pracy.
Szczegółowe informacje na temat naboru można uzyskać pod numerem telefonu 95/74-62-135 wew. 5 lub 607-594-331.

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze :
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 2016 Nr 119, str.1) informujemy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Barlinecki Ośrodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek, https://bok.barlinek.pl/ , e-mail : bok@barlinek.pl, tel. 957462135 lub 607-594-331,
  1. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Beatą Rechmal : listowy na adres Administratora lub e-mail’owy : iod@itmediagroup.pl,
  1. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji, a także po jej zakończeniu na podstawie udzielonej zgody oraz Kodeksu Pracy zgodnie z art. 6 ust. I lit. a) i lit.c) RODO.
  2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być: organy i podmioty uprawnione w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie podpisanych stosownych umów przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, a także po jej zakończeniu.
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu, w tym prawo do uzyskania kopii; prawo do żądania poprawiania, sprostowania; prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  5. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
  6. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  7. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą profilowane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO Opiekun ekspozycji muzealnych PDF
KWESTIONARIUSZ DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE PDF
KWESTIONARIUSZ DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE DOC

Opublikował(a): Michał Jura

Ostatnia zmiana: