x
Formularz kontaktowy



x
Zamów kontakt



Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych
28 - 06 - 2022r.

Klient indywidualny i Klient instytucjonalny (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba fizyczna prowadząca indywidualne gospodarstwo rolne, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki partnerskiej, wspólnicy spółki  jawnej) Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Barlinku, a także inna osoba, której prawa dotyczą (Wnioskodawca), jest uprawniona do złożenia wniosku w zakresie obsługi praw wynikających z Rozporządzenia, a Bank zobowiązany jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:

  1. Wniosek można złożyć do Banku w każdej chwili.
  2. Bank rozpatruje wniosek niezwłocznie, najpóźniej w ciągu miesiąca - licząc od dnia otrzymania żądania.
  3. Z uwagi na liczbę żądań lub gdy żądanie ma skomplikowany charakter, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne dwa miesiące; w terminie miesiąca od otrzymania żądania Bank informuje                                                     
    o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn wydłużenia terminu udzielenia odpowiedzi.
  4. W przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem Wnioskodawcy, Bank niezwłocznie – najpóźniej w ciągu miesiąca od otrzymania żądania, informuje Wnioskodawcę o powodach nieodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
  5. Wnioskodawca, może złożyć wniosek z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Bank. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Banku, w dedykowanej zakładce RODO (https://gbsbank.pl/zasady-rozpatrywania-wnioskow-dotyczacych-obslugi-praw-klienta-w-zakresie-danych-osobowych.html) lub w Placówkach sprzedażowych Banku. Wniosek zawiera dane adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania.
  6. Wnioskodawca może także złożyć wniosek w formie pisemnej, który nie jest określony w formularzu o którym mowa w ust. 5 lub w formie elektronicznej.
  7. Wnioskodawca może złożyć wypełniony wniosek w każdej Placówce sprzedażowej Banku lub u Inspektora Ochrony Danych.
  8. Wnioskodawca uprawniony jest do złożenia skargi w przypadku niedotrzymania terminu udzielenia odpowiedzi przez Bank. Wnioskodawca ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Bank udziela Wnioskodawcy odpowiedzi na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub elektronicznie.
  10. Bank nie pobiera opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie wniosku.
  11. Organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  12. W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt z pracownikiem Placówki sprzedażowej lub  z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@gbsbank.pl

Administrator – Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku

Dołącz do nas
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.