Targi ITB Berlin 2012

targi barlin 040Polska podczas tegorocznych targów ITB Berlin 2012 szczególny nacisk postawiła na harmonię pomiędzy tradycją, a najnowszymi trendami światowego design. Kampania wizerunkowa pod hasłem „Move Your Imagination” miała na celu obalenie pewnych stereotypów na temat naszego kraju oraz pokazaniu jak wielkie zmiany zaszły w Polsce na przestrzeni ostatnich lat.

Oczywiście ważnym motywem promocji było Euro 2012 . Polska przygotowała mini stadion z murawą, na którym uroki Polski prezentowały piękne Polki w strojach naszej narodowej drużyny piłkarskiej.

Podczas 45 międzynarodowych targów turystycznych w Berlinie zaprezentowało się łącznie ponad 11 tys. wystawców (w tym ok. 70 wystawców z Polski) z blisko 200 krajów. Partnerem ITB 2012 był Egipt dlatego przed głównym wejściem można było zrobić sobie zdjęcie z wielbłądami.Barlinek prezentował się na stoisku Zachodniopomorskiego w sobotę 10.04.2012.

Królowa Puszczy Barlineckiej – Ewelina Pasternak zapraszała do Barlinka rozdając widokówki i ulotki o naszym mieście . Barlinek był również obecny we wszystkich wydawnictwach prezentujących najważniejsze produkty turystyczne Województwa Zachodniopomorskiego. Jak co rok Królowa Puszczy Barlineckiej wzbudziła wielkie zainteresowanie wśród gości z Dalekiego Wschodu i innych kontynentów, którzy prosili o autografy, widokówkę lub wspólne zdjęcie.


Organizatorzy szacują, iż tegoroczne Targi odwiedziło ok 160-180 tysięcy gości. Na polskim stoisku było też bardzo dużo odwiedzających gości - mamy nadzieję, że teraz odwiedzą Barlinek.Promocję Barlinka na Targach ITB 2012 zrealizowało Centrum Informacji Turystycznej - Katarzyna Mielcarek i Wiesława Skierska Muzeum Regionalne przedstawiciele BOK.

Dodatkowe informacje